niedziela, 29 listopada 2015

Kuchnia V

W kuchni po raz kolejny zrobiłam reorganizację w szafkach i układ na blatach.


Na blacie ciągle stoi zegar, który czeka na powieszenie :)


W Biedronce kupiłam małe lampki i wykorzystałam je do doświetlenia szafek ze szkłem.
Niestety dzisiejsza pogoda nie pozwala na zrobienie ładnych zdjęć. 
Od rana jest szaro buro:(


 

Dorobiłam się wreszcie firanek w oknie.
Nie  miałam pomysłu na aranżację okna wiec kupiłam najzwyklejsze w świecie firanki, byle tylko przykryć okno.
Z czasem na pewno je wymienię.




Podłączyliśmy też okap. Nie jest on co prawda zrobiony w  100% tak, jak byśmy chcieli, ale przy najbliższej okazji zostanie on poprawiony.





Czekając na autobus postanowiłam wejść do NETTO.
Nie przepadam za bardzo za tym sklepem, dla mnie panuje tam bałagan, ale czasem mają fajne dodatki.
I tak oto trafiłam na ostatnią puszę na herbatę.
Kosztowała ok 13zł .


Wydawało mi się, że cała masa rzeczy się zmieniła od mojego ostatniego wpisu, ale jak wzięłam się do pisania okazało się, że wcale tego tak dużo nie było.
Już od dziś zaczęłam rozplanowywać prezenty dla bliskich.
W tym roku Wigilia u nas.. 
Czeka mnie nie lada wyzwanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz