niedziela, 21 maja 2017

Podróże małe i duże

Majówka dzień 2 


Drugiego dnia w niedzielę pogoda się poprawiła. Nie chcieliśmy siedzieć w domu więc wyruszyliśmy na małą wycieczkę. 
Tym razem była to Łeba. 
Strasznie wiało więc przespacerowaliśmy się trochę po plaży, obejrzeliśmy zachód słońca później wstąpiliśmy na gofra i gorącą czekoladę :)













 Hotel Neptun,
co roku obserwuję jak zbliża się do niego brzeg morza.

 
 Gofry w tym miejscu pyszne i za normalną cenę, gorąca czekolada... szkoda słów, po prostu kakao z bitą śmietaną w cenie prawdziwej czekolady.



 

Majówka dzień 3

 

Pierwszy punkt, ROWOKÓŁ.


Rowokół jest to nie wielkie wzgórze polodowcowe, znajduje się w Słowińskim Parku Narodowym. 
Poszliśmy tam na spacer , ja spacerowałam po lesie - tylko po wyznaczonych ścieżkach swoją drogą bardzo dobrze utrzymanych i nawet dzieci w wózkach spokojnie można ze sobą zabrać, mąż natomiast wszedł na wieżę widokową. Bilet na wieżę około 5 zł od os.
Z wieży widać wieś Smołdzino, jezioro Gardno oraz Łebsko i wybrzeże morza . Widok piękny.














w lesie było idealnie, gdy z niego wyszliśmy lataliśmy jak latawce na wietrze, strasznie wiało, ale było przyjemnie. 

Następny punkt ORZECHOWO

Orzechowo jest to nie wielka wieś położona nad morzem.
Jej plaża jest dla mnie piękna, jest bardzo kamienista, idąc na plażę idziemy naprawdę pięknym lasem. Jeszt to las bukowy, który z roku na rok coraz bardziej zasypywany jest ruchomymi piaskami. Lubię tu przyjeżdżać jeszcze przed albo zaraz po wysokim sezonie, kiedy jest mniej ludzi i można sobie spacerować plażą nie przeszkadzając osobą opalającym się.
Plaża zakończona jest klifowym urwiskiem.
Jest tam pięknie, nie umiem nawet opisać dlaczego, sami zobaczcie na zdjęciach . Polecam się tam wybrać.







 Dla mnie ten las jest magiczny, bajkowy, jak z Hobbita :) 













 Widok tradycyjny na każdym spacerze to samo :) 
Jakaś ładna trawka byłą.
A tak całkiem poważnie mój mąż bardzo lubi fotografię, niestety ciągle nie odżałował sobie pieniędzy na jakąś lustrzankę porządną , póki co bawi się telefonem. Aktualnie ma LG G4 i wszystkie makra jakie tu widzicie to jego dzieło. Obiecałam sobie podpisywać każde zdjęcie które on robił, ale z naszych wycieczek jest tyle zdjęć że zajęło by mi to pewnie około tygodnia. 
Może następnym razem.. (to zdjęcie zrobiłam ja swoim Honor 5x )




2 maja oboje pracowaliśmy, 3 go maja postanowiliśmy obejść rodzinkę i trochę odpocząć w domu.
Mam jeszcze kilka wpisów w zanadrzu jeśli chodzi o nasze małe podróże, ale póki co nie mam za bardzo kiedy do tego usiąść, bardzo intensywny czas teraz mamy. Mam nadzieje że wyjdzie nam to na plus. Mam plan robić jeden wpis w tygodniu. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz