niedziela, 30 grudnia 2018

Szybkie zakupy

Tak jak w tytule posta, dziś udałam się na bardzo szybkie zakupy bez dziecka !
Wskoczyłam na szybko do Pepco i do Rossmanna.
W Rossmanie głównie zakupy dla synka zrobiłam i dwie rzeczy dla mnie wpadły do koszyka, skorzystałam z bonu rabatowego.
Wzięłam swoją ulubioną maseczkę do twarzy  Ziaja oczyszczająca i coś co będę używała pierwszy raz płatki pod oczy ze złotem. Zobaczymy co zdziałają :)


A teraz Pepco , tutaj do koszyka wpadło ciut więcej , aleee skoro była promocja ....

Dosłownie resztki na półce z ozdobami świątecznymi , wszystko przecenione jest - 30%, w moim Pepco praktycznie nic nie zostało z tych ozdób, ale sporo jest gadżetów do pakowania prezentów.

Świąteczna taśma klejąca z 4,99zł na 2,99 zł



Tasiemki , w zeszłym roku miałam jeden taki zestaw i się bardzo przydał więc chętnie wzięłam je znów. z 3,99 zł na 2,49 zł.



Kilka różnych wariantów zostało, ja wybrałam trzy różne , starałam się wybrać wstążki uniwersalne.





Taka pierdoła, a bardzo ułatwi mi życie, wiele razy już miałam kupić sitko, ale zawsze zapominałam, dziś zakupy bardzo na spokojnie to nawet o siteczkach pamiętałam.


Zaparzacz do herbaty. Przeceniony z 6 zł na 99 groszy.




Zmieniam kolorystykę w salonie po przez dodatki. Cały czas mam wrażenie, że coś mi "nie leży" w salonie, nie bardzo jestem pewna co więc na razie chcę pobawić się dodatkami w ostateczności zakończy się to jakimś remontem. Mąż na pewno się ucieszy :)
Wahałam się co do koloru jaki chcę wprowadzić bardzo mocno zastanawiałam się nad różem i fioletem, ale ze względu na mojego Męża który różowego nie lubi, wygrał fiolet.



W Pepco widziałam przepiękny kolor na poszewkach, ciemna zieleń, ale za ciemno byłoby już u nas w salonie więc jednak wygrał fiolet.


I tutaj poszewka z nowej gazetki, nie była na promocji, pasowała mi pod poszewki które jako pierwsze wybrałam .
Jak ściągnę wystrój świąteczny , od razu wpadam w fiolet, także teraz zacznie się szukanie nowych dodatków :)


Ta poszeweczka kosztowała 10 zł


Taki post chwalipięta na szybko. 
Uciekam do Maluszka, pozdrawiamy cieplutko.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam maseczki z Ziaji szczególne tą oczyszczającą, działa, jestem skuteczna, także mogę polecić. Do Pepco też lubię wdepnąć od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję umiejętności wydawania pieniędzy i zwracania uwagi na ceny. To ważna sprawa by umieć wydawać pieniądze racjonalnie.

    OdpowiedzUsuń