niedziela, 24 stycznia 2016

ogród

Moi rodzice podjęli decyzje o próbie sprzedaży domu.
Troszkę szkoda, troszkę żal..
Z racji, ze u mas teraz zima w pełni, biuro nieruchomości zajmujące się sprzedażą domu poprosiło nas o zdjęcia ogrodu latem.
Skoro już je odkopałam, to pochwalę się tym co przez lata z Mamą osiągnęłyśmy.

To są zdjęcia robione z tarasu rodziców








Zdjęcia tarasu- coś około 40 m2







Mój ulubiony kwiat (w tle drzwi wejściowe do mojego starego mieszkania)





Będzie mi brakowało letnich dni spędzanych z książką przy oczku..



Tu zdjęcie zrobione w trakcie czyszczenia oczka wodnego.
Kiedyś, przez bardzo krótki czas to oczko było zarybione, ale było to trochę bez sensu ze względu na koty, które mają moje rodzice oraz koty z okolicy.


Jak przeglądam te zdjęcia robi się smutno i trochę żal, w końcu to dom rodzinny, ale wiem, że zmiana rodzicom się przyda. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz