piątek, 11 listopada 2016

Ziaja

Bardzo lubię kosmetyki z firmy Ziaja, niestety w moim mieście nie ma sklepów firmowych Ziaja, są tylko małe drogerie, które prowadzą również kosmetyki tej firmy, ale niestety mają dość okrojony asortyment, nie posiadają próbek kosmetyków, ciężko z nowościami u nich no i nie ma co ukrywać ceny bywają dość wygórowane.
Zazwyczaj jak już wybieram się do Ziai jadę z listą, wczoraj pojechałam na spontanie, bez konkretnego planu.
Przeszłam na spokojnie po sklepie i wybrałam kilka kosmetyków, które na pewno nie będą długo czekały na użycie.

Do mojego koszyka trafiły między innymi :


 Szampon wzmacniający





Miałam okazję już go użyć. 
Bardzo przyjemnie pachnie, zapach utrzymuje się na włosach, włosy łatwo się rozczesują. 

Szampon jest dość gęsty a co za tym idzie wydajny.











Peeling cukrowy






Pachnie obłędnie.
Idealnie na tę porę roku. Ma sporo drobinek, łatwo się zmywa. Zostawia na skórze tłusty film. 
Czuć że skóra została nawilżona, po jego użyciu nie czuję potrzeby używania balsamu do ciała.
Zapach pozostaje na skórze. 







Maseczka do twarzy - masło kakaowe 






Jak widać już ją używałam. 
Jej cena to mniej niż 2 zł, starcza mi na dwa- trzy użycia.
Pachnie  świetnie, ma kremową konsystencje, nawilża twarz.
Lubie ją używać od czasu do czasu do nawilżenia twarzy zwłaszcza jesienią i zimą, gdy moja twarz jest mocno przesuszona i mam uczucie ściągania.








maska do włosów.
skoncentrowana maska wzmacniająca


 


Jeszcze nie używałam jej.
 Pachnie równie ładnie jak szampon. 
Mam nadzieję, że po jej użyciu łatwiej będą się rozczesywać włosy i nie będą się puszyć.
na pewno ją opiszę jak tylko będę miała okazję ją użyć.
 









Serum do włosów-
welwetowe serum nabłyszczające.







 Jeszcze nie używałam, czekam na koniec jedwabiu do włosów.
Mam zamiar używać serum tylko na końcówki, żeby je odżywić i okiełznać, bo ostatnio strasznie się puszą  i plączą.
Pod prysznic
masło kakaowe






To mydło pod prysznic kupiłam kolejny raz.
często po nie sięgam zwłaszcza zimą i jesienią ze względu na jego zapach i konsystencję.
Pierwszy w życiu kosmetyk jaki miałam z firmy Ziaja to był krem "masło kakaowe". Mam sentyment do tej linii i tego zapachu, aczkolwiek mam wrażenie, że kiedyś kosmetyki z tej linii pachniały inaczej.






Szampon- kuracja przeciwłupieżowa 







Produkt z serii Ziaja Med
Kupiłam kolejny raz, często do niego wracam.
Używam go ja i mój mąż.
Dobrze myje, orzeźwiająco pachnie, po umyciu nim włosów muszę używać sporej ilości odżywki do rozczesania włosów. 
Używam go zapobiegawczo.








Maska do stóp i rąk




Dla mnie zaczął się teraz okres suchej skóry. 
Muszę mocno nawilżać stopy i dłonie.
Postanowiłam kupić tą maskę i wypróbować, cena za maskę to około 6 zł więc tym bardziej warto spróbować. 
 Jak tylko wyrobię sobie o niej opinię na pewno ją opiszę.






 i gratisy 





Żadnego z tych produktów nie używałam wcześniej. Chętnie spróbuję.


 I to co najważniejsze za co lubię Ziaja?
Za tyle rzeczy zapłaciłam coś około 60 zł !! 
Pani w sklepie przemiła i chętna do pomocy, układ kosmetyków bardzo przyjazny dla oka, ceny niskie kosmetyki jak dla mnie bardzo dobre.
Do świąt pewnie jeszcze przynajmniej raz wpadnę tam na zakupy :)

2 komentarze:

  1. Ziaja to dobra kosmetyczna robota :))
    Sama używam ...mix-uję z innymi kosmetykami i pewnie długo będę ich używać ... :)) Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą. podoba mi się również wygląd kosmetyków :)
      Pozdrawiam

      Usuń