sobota, 12 maja 2018

Pokoj synka

Projekt pokój synka byl dla mnie najcięższy z wszystkich.
Bardzo zależało mi na tym żeby był idealny , przez co nie mogłam się zdecydować ani na kolory ani meble czy dodatki.
Kolorem bazowym miał być oczywiście szary. Ale już dobór odpowiedniego szarego nie był taki oczywisty , odcieni szarego jest wiele, a wybrać odpowiedni wcale nie było łatwo.
Pokój jest dość ciemny, tzn dużo ciemniejszy niż reszta pomieszczeń w mieszkaniu więc kolor nie mógł być za ciemny, a z drugiej strony też nie chcieliśmy aby był zbyt jasny.
Kolor dodatków byl również trudny w wyborze . Dla chłopca oczywistym kolorem jest niebieski, ale i tu problem z odcieniem,a dodatkowo czy niebieski nie jest zbyt oczywisty..
Ostatecznie zdecydowaliśmy się na szary i dodatki w kolorze miętowym.
I tutaj pojawił się nowy problem.. odcieni jest milion i  teraz który jest tym właściwym ? :)

Zdecydowaliśmy się na farbę Magnat Sypialnia i Pokój Dziecka, kolor Mleczny Chalcedon. 



 Regał z Ikea




Łóżeczko kupiliśmy na allegro, niestety nie pamietam sprzedawcy. Jest to łóżeczko rosnące wraz z dzieckiem. Ma  3 poziomy materacyka, na szczebelkach ma tak zwane "gryzaki", nie widać tego na zdjęciu ale są nakładki sylikonowe w razie jakby dziecko chciało gryźć łóżeczko , to nie zrobi sobie krzywdy, ma wyciągane trzy szczebelki, oraz można zdemontować szczebelki całkowicie , a zamontować tylko taką niską barierkę i z łóżeczka robi się tapczanik. Łóżeczko ma pod sobą szufladę, co dla mnie jest fajnym patentem.

Pościel w hipopotama jest z Lidla.

Ochraniacze, warkocze na łóżeczku oraz poduszka sówka są ze sklepu Sparrow sklep.

Ramka nad łóżeczkiem jest z namiotowej wyprzedaży Biedronki




Firanki i karnisz  Ikea.
Proporczyki na oknie oraz na ścianie z allegro.


Komody Ikea

Półki nad komodami na rami również z Ikea


Przewijak Klupś

Nakładka na przewijak z allegro od sprzedawcy Świat Dziecka, od tego samego sprzedawcy również mam między innymi prześcieradła na przewijak.




Pudło na pampersy kupiłam dawno temu w Pepco za 5 zł


Koszyk na kosmetyki do kąpieli Pepco


Mały pojemnik tekstylny Pepco


Lampki z Pepco





Duża ramka po prawej stronie jest z Pepco, my przemalowaliśmy ją na miętowy kolor, w oryginale była drewniana.

Mała biała ramka, Ikea. Ramka jest bardzo stara x lat temu kupiłam zestaw 3 takich ramek, pomalowałam na biało.


Ramka Pepco

Konik z allegro, kupiony jako surowe drewno, pomalowany przez nas.

Lampka Biedronka ma chyba z 5-6 lat.


Koszyki do szuflady Pepco


Komódka z szufladkami to prezent , dostępne były raczej w Pepco 


Kosz na zabawki z Biedronki




Podusia kotek , to prezent dla Synka od Chrzestnej



 Misio jest prezentem, fajny patent z możliwością montażu na łóżeczku czy wózku .



Dywan w gwiazdki Ikea



W całości pokój prezentuje się tak . Mam nadzieję, że niebawem pojawi się jeszcze wpis z gadżetami jakie kupiłam zarówno dla małego jak i dla siebie.



4 komentarze:

  1. Przeuroczy pokój i jak funkcjonalnie zoragnizowany. Wszystko jest pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pokoik :) uwielbiam takie połączenie popielu i mięty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny pokoj! A co do kredytów to zdecydowanie teraz bardziej opłaca się robić za kredytowane niż za swoje, takie mamy czasy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń