wtorek, 5 lutego 2019

" Magia grudniowej nocy " Gabriela Garaś.

" Magia grudniowej nocy " Gabriela Garaś.
Oczywiście jest jedną z serii , oczywiście nie jest to pierwsza książka serii, ale jak już wspominałam nie raz , ja wypożyczam książki z biblioteki i niestety nie zawsze udaje się wypożyczyć książki po kolei i seriami . Nauczyłam się już że czytam tak jak mam j nie czekam na kolejne, bo mogę się nie doczekać. 

Jest to kolejka książka w klimacie świat, jeszcze kilka ich będzie.  
Łatwo się ją czyta , porusza typowy poruszany w okresie świąt temat , miłość 
Książka opisuje kilka rodzajów miłosci , kilka jej wersji.  
Jest to miłość pary narzeczonych Wiktorii i Michała , 
matki i córki Amelia i Wiktorii , 
miłość zawiła , trochę nie spełniona Amelii do Marka , 
miłość uzależniona Marka do Patrycji ,
Miłość Adama do Patrycji ,
Zawiła , skomplikowana miłość Michaliny do Przemka ,
relacja i ogromna miłość siostry do brata Michaliny do Bartka , 
Miłość matki do noszonego pod sercem dziecka,
Miłość dwóch kumpli Bartka i Przemka ,
Miłość ludzi dojrzałych , po przejściach Zofii i Wincentego, 
Miłość z przyzwyczajenia (?) Janka do Barbary , 
Miłość ogromną , pierwsza Arletty do Janka , 
Miłość matki i córki oraz siostrzana .
Temat miłości ich rodzaj jest tu obszernie opisany . Są historię smutne i radosne ..

Święta to czas kiedy właśnie o miłości się mówi. Tak to już jest i tego się nie zmieni. Święta mobilizują do zgody, pojednania czy wyjaśnienia dotychczasowych spraw.  
Zawsze czytając książki o takiej tematyce mam poczucie potrzeby refleksji ,zastanowienia się co się wokół mnie dzieje . 


Ta książka również u mnie wywołała takie poczucie . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz