czwartek, 4 stycznia 2018

Paznokcie

Dziś dopadła mnie jakaś słabość, przeleżałam większość dnia w łóżku bez sil nawet na czytanie książki. Spadki formy zdarzają mi się coraz częściej niestety, ale myślę że jest to po części wina paskudnej pogody.

Jak już dziwnym trafem udało mi się zwlec z łóżka postanowiłam zająć się paznokciami.
Moje Sylwestrowe już nie nadawały się do tego żeby je trzymać.
Przed świętami kupiłam sobie nowy lakier i dziś go testowałam.
Jestem nim zachwycona !!!


Pierwszy lakier to Golden Rose Ice Chick nr 103.
Niestety nie udało mi się w żaden sposób uchwycić tego jak pięknie ten lakier się mieni.
Mieni się przepięknie, ma sporo drobinek, ładnie się prezentuje na paznokciu.







Ten lakier kosztował około 6 zł o ile dobrze pamiętam.
Szybko zasycha.

Drugi to Golden Rose RFich Color nr 106.
Jest to fiolet, z lekką poświatą niebieskiego. Kolor jest przepiękny.
Jak to seria Rich Color pędzelek w lakierze jest bardzo wygodny łatwo im rozprowadzić lakier, lakier ma bardzo fajną konsystencję, łatwo się rozprowadza, nie spływa , dobrze kryje.



 Tutaj bardziej widać jak rzeczywiście kolor wygląda.
 Ten lakier również kosztował około 6 zł.

Jestem zachwycona kryciem tego lakieru. Na zdjęciu poniżej jedna warstwa.

 Tutaj również jedna warstwa


Jedna warstwa lakieru brokatowego 


Dwie warstwy lakieru zarówno koloru jak i brokatu.
Druga warstwa koloru została nałożona tylko dla poprawienia moich jakiś niedociągnięć, które wyszły przy malowaniu, równie dobrze mogłam zostawić tylko jedną warstwę.


A tutaj nowe mieszkanko dla moich lakierów.
Teraz wychodzi, że nie mam wcale tak dużo tych lakierów.  Można jeszcze kilka kupić :)
Koszyk z Biedronki za 5 zł


1 komentarz: