poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Lakiery

 Zgodnie z tym co obiecałam, mam zamiar wstawiać zdjęcia i opisy zarówno lakierów oraz pomadek/ błyszczyków jakie mam w swojej kolekcji.
Pierwszy pomysł na post okazał się totalnym niewypałem. Miałam zamiar robić post z kilkoma lakierami, ale z racji że lakier trzyma mi się na paznokciach 3-5 dni, to jeden post powstawałby kilka tygodni.

Dzisiejszy post będzie dość szybki. Pogoda nad morzem fatalna, działa na mnie usypiająco a ból głowy staje się nieodłącznym towarzyszem dnia.

Na pierwszy rzut idzie nowość w mojej kolekcji RIMMEL nr 315

Zawsze maluję paznokcie najpierw "podkładem" w moim wypadku jest to odżywka Eveline 8w1.

Następne kładę kolor, ilość warstw zależna od koloru, przy tym lakierze były to dwie warstwy.

Na koniec jedna warstwa WIBO top coat.





jest to krwista czerwień.
Podoba mi się na paznokciach u stóp, u rąk nie bardzo..
Raczej lepiej będzie wyglądał na opalonych dłoniach. 
Teraz mam wrażenie, że wyglądają moje paznokcie jak zamoczone we krwi.
Może to również być spowodowane długością moich paznokci. 
 

Lakier ma fajną konsystencję, pędzelek jest szeroki, okrągły, typowy dla lakierów rimmel.
Ja niestety dawno takim pędzlem nie operowałam, stąd moje nie równe wykończenie.



Lakier szybko zasycha, nie jestem pewna czy aby na pewno było to 60 sekund, ale schnie szybko.
Niestety koszmarnie zmywa się. Chciałam zmyć to co mi się "wyjechało", zazwyczaj robie to patyczkiem do uszu nasączonym zmywaczem, w tym wypadku lakier nie chciał się zmyć, strasznie się mazał. 
 

Na tych zdjęciach moe skórki wyglądają okropnie, ale w rzeczywistości tak źle, to nie wygląda. 
 

Paznokcie u rąk pomalowałam tym lakierem w niedzielę rano, dziś poniedziałek, wieczór lekko widać przetarcia na 2-3 paznokciach . Nie jest źle ale spodziewałam się lepszej trwałości . 
U stóp paznokcie pomalowałam w sobotę i widać zdecydowanie starcie koloru na końcówkach paznokci. 



Lakier szału nie robi. Kolor jest ok, ale trwałość średnia. Zła bym była jak bym kupiła go w normalnej cenie. Dobrze że skusiłam się na niego na promocji. 
Cena regularna w rossmanie  to około 13 zł. 

 
Moja Księżniczka :)

2 komentarze:

  1. ale długaśne pazury ja swoje przedłużam hardi z semilaca :p

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi.sie ta czerwień bardzo podoba na Twoich pazurkach

    OdpowiedzUsuń