środa, 3 maja 2017

Lakiery

Dziś post na szybko.
Niestety nastał czas kiedy moje paznokcie jeden po drugim się łamią. Zdarza mi się to co jakiś czas, ale z drugiej strony jest to nie uniknione z taką długością. Staram się dopiłować je do rownej długości ale nie jest to do końca możliwe ponieważ moje opuszki nie są  przyzwyczajone do takiej długości i póki co bolą. W prawej dłoni dwa paznokcie sobie wyrwałam.

Dziś na paznokciach lakier Miss Sporty Lasting Color Felgi Shine kolor nr 7032 .
Jest to odcień różu, ciemny róż , trochę fuksja .
Bardzo wygodnie się nakłada , w miss sporty lubię ich pędzelki ,
fajna konsystencja lekko gęsty ale nie robi smug
Na paznokciach mam jedną warstwę, zdecydowanie nie miałam potrzeby nakładania drugiej ,
dobrze lakier pokrył paznokieć i równo rozłożył się na płytce
Faktycznie jest w tym lakierze wykończenie jak by żelowe , połysk widoczny.
mam go na paznokciach od rana
bardzo szybko wysechł i się utwardził , trochę dziś sprzatalam, nie mam na lakierze rys , odprysków ani przetarć
Jestem zadowolona zkoloru i jakości .
Upolowalam go na promocji rossmanna , ale nawet regularna cena jest ok ( 7 zł ) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz