wtorek, 20 czerwca 2017

Chwalipięta

Kolejny post z serii chwalę się ;)

Zamówiłam w poniedziałek wieczorem - dziś już mam !! Saszetke / nerkę
Wiecznie twierdziłam że potrzebuję ale jakoś nie mogłam się zdecydować na zakup. A to cena mi nie odpowiadała, a to kolor nie taki.
Ta znalazłam na allegro jej koszt to 24 zł do tego trzeba doliczyć koszty przesyłki , który jest całkiem przyzwoity nie jest naciągany .

Saszetka ma dla mnie dobry rozmiar ,dwie kieszenie na solidny zamek, jedna komora główna duża od przodu i druga mniejsza np na telefon od strony wewnętrznej. 

Jest ona dobrze usztywniona nie odkrztalca się , ma ładny fason. Jest z eco skóry.
Mega mi się podoba jestem mega zadowolona z zakupu ;)

A co dla mnie jest dość istotne - nie śmierdzi chińszczyzna .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz