niedziela, 11 czerwca 2017

Podróże małe i duze Licheń

Miałam przyjemność być na szkoleniu w Licheniu .
Co prawda nie było za wiele czasu na zwiedzanie wiadomo jak to jest na szkoleniach harmonogram napięty strasznie , ale udało mi się na chwilę wyrwać na spacer do Bazyliki.

Zakwaterowanie mieliśmy w hotelu Autut.
Hotel z rewelacyjnym widokiem !!
Z większości pokoi i sal konferencyjnych widok na Bazylike !! A odległość hotelu od niej to może jakieś 500-600 metrów.
Akurat jak ja wybrałam się na spacer , to w Bazylice od pewnego czasu trwała msza. Nie lubię w takich momentach wchodzić i budzić poruszenie więc przespacerowałam się w koło u chwilę powiedziałam na dworzu na ławkach słuchając mszy.
Bazylika robi wrażenie . Jej wielkość , otoczenie , zdobienia .. zdecydowanie muszę wybrać się tam jeszcze raz na spokojnie żeby móc zobaczyć całość .
Polecam . Poniżej kilka zdjęć , nie są jakimś cudem i wyjątkowo piękne ponieważ akurat jak byłam tam to zachodziło słońce i troszkę przeszkadzało ;)

4 komentarze:

  1. Piękna jest ta bazylika 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi wrażenie. mam nadzieję niebawem znów tam zawitać !

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń