czwartek, 22 listopada 2018

Niestandardowy pomysł na prezent

Niedawno nasza Przyjaciółka obchodziła urodziny.
Nie miałam za bardzo pomysłu co kupić w prezencie, żeby sprawiło jej przyjemność i było troszkę pożyteczne .

Pierwsza myśl- kosmetyki, coś co pomogłoby się zrelaksować, znaleźć chwilę dla siebie.
Zwykły zestaw kosmetyków nie wchodził w grę, jest to zbyt oklepane.
Wybrałam się na spacer do Rossmanna i wybrałam kilka rzeczy.

Do koszyka wpadło :

- pianka do golenia,
- maszynka do golenia, 
- lakier do paznokci,
- odżywkę do włosów, 
- dwie różne maseczki do twarzy,
- krem do twarzy, 
- peeling i maska do dłoni,
- peeling i maska do stóp, 
- perełki do kąpieli.

 


Pod rzeczy, które kupiłam dobrałam nazwy zabiegów.


Do każdego z kosmetyków dokleiłam karteczkę z odpowiednim zabiegiem.










 Do pakietu SPA dorzuciłam romantyczną kolację przy świecach z winem.


Całość zapakowałam po paczce Synka z BoboVita. Zmieściło mi się idealnie.


Po oklejeniu pudełka papierem paczka wyglądała całkiem fajnie.
W środku dokleiłam kartkę z życzeniami.



Dodatkowo dokupiłam słodkie lampki z Pepco w kształcie motylków.
Ułożyłam je w środku, schowałam element z bateriami, tak żeby nie było o widać, co się udało , ponieważ Solenizantka nie od razu go zauważyła.



Paczka z zewnątrz wyglądała tak:


Dodatkowo dołożyłam liścik, w którym zapraszam solenizantkę na weekend w SPA.

Prezent bardzo się spodobał , myślę że wyszło lepiej niż jakbym kupiła coś gotowego.

3 komentarze:

  1. Super pomysł na prezent, kreatywny, chociaż kosmetyki to niby standardowy upominek dla kobiety, to tak zapakowane rzeczy sprawiają, że prezent staje się spersonalizowany, wyjątkowy. Dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co osoba to może mieć inny pomysł na prezent. Ważne, żeby obdarowana osoba była zadowolona. Według mnie to najważniejsze. W takich miejscach jak https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet można wybrać eleganckie rzeczy idealne na prezent z różnych okazji. Warto tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń