środa, 28 listopada 2018

Pomysły na prezenty

Ze względu na sporą ilość zapytań wśród moich znajomych oraz zbliżające się święta postanowiłam zrobić mały wpis o rzeczach, które mogą się przydać Rodzicom oraz Dzieciom.
Są to rzeczy, które sprawdziły się u nas i u moich znajomych.

Takie małe spostrzeżenie ode mnie, chcąc coś kupić dziecku nie skupiajmy się koniecznie na czymś "na teraz" .
U nas najmniej przydatnym prezentem okazały się być ciuszki. Każda z Mam lubi ubierać co innego, co innego u niej się sprawdza , do tego dochodzi jeszcze trafienie z rozmiarem.
Dużo Mam przez całą ciążę kompletuje sobie "idealną garderobę" dla swojego Szkraba.
Zupełnie inna sytuacja ma miejsce, kiedy rodzice to właśnie taki rodzaj prezentu preferują.
Ja słuchając się osób z mojego otoczenia, które już mają dzieci, kupowałam najwięcej ciuszków w rozmiarach 68. trochę w rozmiarze 62, a okazało się, ze nawet rozmiar 56 jest za duży, więc najbliższe mu osoby Nas odwiedzające , które pytały co potrzebujemy, to prosiłam o kupno właśnie ciuszków w miniaturowych rozmiarach.

Moim zdaniem najwygodniej by było, jakby Rodzice sporządzali listę rzeczy, które są im potrzebne, których nie mają i przekazywali ją osobą obdarowującym.
Chociaż wydaje mi się, że u niektórych nie spotkało by się to z aprobatą.

Wracając jednak już do listy prezentów. Są to rzeczy bardzo rozbieżne cenowo, czasem warto z kimś się złożyć i kupić jedną super rzecz, która na pewno ucieszy Rodziców niż kilka pierdółek.

Leżaczek bujaczek
My dostaliśmy taki od Męża z firmy jako prezent. Super się sprawdzał i sprawdza nadal (Mały ma juz 7 miesięcy) i wiem, że posłuży nam jeszcze kilka.

Kolejna rzecz bardzo popularna w ostatnich czasach, must have każdej mamy : szumiś.
Rynek tego typu rzeczami jest przepełniony i bez problemu można wybrać takiego szumiącego misia, który nie zrujnuje nam portfela.
Tutaj opisałam naszego miśka.

Karuzela nad łóżeczko. Warto poszukać takiej wielofunkcyjnej , wtedy ona posłuży na dłużej.
 Naszą mamy już od 7 miesięcy , jest w stałym użytku i nie zapowiada się na to, aby została rzucona w kont.

Mata edukacyjna, dobrze dobrana zadowoli zarówno Rodzica jak i Dziecko.
 Już miesięczne dziecko bardzo chętnie będzie spędzało na niej czas. Ja osobiście polecam maty firmy Tiny Love. Nasza również jest jeszcze w użytku, aczkolwiek przeszła małą modyfikację.
Nasza mata.

Miś Szmatka, zwykły miś, bez udziwnień i udoskonaleń. Damian takiego misia dostał i tak się do niego przywiązał, że bez niego nie potrafi zasnąć. Nasz misiek, a w zasadzie królik jest z Rossmanna.

Krzesełko do karmienia. ceny są podobne do cen huśtawek, jest to rzecz, która na pewno się przyda, dobrze dobrane krzesełko posłuży naprawdę bardzo długo. Nasze krzesełko

Szczeniaczek uczniaczek, zabawka ponadczasowa. Ja niestety takiej nie posiadam, ale z opinii znajomych wiem, że jest super.

Niania elektroniczna/ niania z kamerą. Posiadamy taką, nie potrafię sobie bez niej wyobrazić sobie funkcjonowania. Wpis o naszej niani powstanie na pewno do świąt. Jest to duże ułatwienie dla rodzica, zwłaszcza dla Mam, które po za opieką nad dzieckiem ogarniają dom . Dzięki takiej niani bez zaglądania co chwilkę do dziecka wiemy co  u niego się dzieje.

Karty kontrastowe/ książeczki kontrastowe, jest to również zakup na dłużej.

Książeczki typu : "Moje pierwsze słowa", "Pucio" . Serię "Pucio" wpisaliśmy na List do Świętego Mikołaja. Słyszałam same dobre opinie od znajomych , w internecie też od nich jest pełno. Myślę, że jest to fajny zakup.

Album typu "Mój pierwszy roczek" , jest to coś, o czym rodzice mogą na początku nie pomyśleć, żeby sobie kupić, a jest to świetna pamiątka.
Odcisk stopy bobasa.

Sesja zdjęciowa rodzinna. Tutaj już trzeba dobrze znać rodzinę, bo zdarzają się osoby, które nie lubią zdjęć i na pewno nie będą czuły się komfortowo na sesji więc dla nich ten prezent nie koniecznie może być czymś miłym. Chyba, że wybierzemy alternatywę tylko dla samego bobasa.

Koce, kocyki w każdej ilości. Ostatnio widziałam kocyk z personalizacją (imię, data urodzenia, waga, wzrost) . Później taki kocyk może być super pamiątką.

Maskotka z personalizacją , tak samo jak kocyk jest to co, co na teraz jest fajnym prezentem, a po latach będzie fajną pamiątką.
Naszemu Skrzatowi na Dzień Dziecka kupiłam maskotkę superbohatera z personalizacją z firmy Metoo i taką też zabawkę mam zamiar kupić znajomym, którzy niebawem zostaną rodzicami.
Jeśli jesteście zainteresowani takim pluszakiem zapraszam  do zapoznania się z ich ofertą.

Jeździk pchacz, stolik edukacyjny, tablica manipulacyjna to również fajne prezenty, ich wybór jest na prawdę duży na rynku, taki prezent będzie cieszył zarówno rodzica jak i dziecko .

Z bardziej już wymyślnych prezentów to: sterylizator do butelek, inhalator, nawilżacz powietrza.
Są to rzeczy bez których żyć można, ale jak już je mamy , to ułatwiają życie .

Moja rada jest taka, żeby nie wstydzić się pytać oraz nie wstydzić się mówić co byśmy chcieli.
Zdarza się, że np rodzice preferują tylko drewniane zabawki i dając zabawkę plastikową burzymy ich system . Pytając ich o prezent, kupimy to co oni chcą a co za tym idzie uszanujemy ich zdanie.
Oczywiście to działa w drugą stronę również, nie możemy na siłę narzucać swojego zdania innym .


Mam nadzieję, że chociaż troszkę pomogłam przy wyborze prezentów dla Maluszków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz