wtorek, 1 sierpnia 2017

Mieszkanie

Próbuje się zmobilizować do robienia czegokolwiek.
Dziś ogarniam mieszkanie, ostatnie dni zwolnienia, dwa tygodnie wybite z normalnego funkcjonowania - jest co robić.




Kuchnia wyglądała zdecydowanie najgorzej. 
Zajęła mi najwięcej czasu, ale i najbardziej jestem z niej dumna. 
Przy okazji chowania wszystkiego w odpowiednia miejsca w szafkach doszłam do wniosku, że potrzebuję reorganizacji szafek. Ale już dziś na to nie mam ani siły ani weny :)




Tak prezentuje się nowy dozownik.
Trochę się tu świeci, ponieważ jak impregnowałam zlew to i jego przetarłam.









Z podróży zbieramy magnesy.
Ostatnio zrobił się w nich mały bałagan więc i im chwilę trzeba było poświęcić .





W spiżarni jest za dużo wszystkiego.
Z Mężem mamy wrażenie jest bardzo źle zagospodarowana ta przestrzeń, ale nie potrafimy jej ulepszyć.
Zdecydowanie muszę zjść ze wszelkich zapasów.
Od cholery zapasów detergentów i kosmetyków.. po co mi to wszystko ?? 




Garderobie też przyda się jakaś reorganizacja i ogólny przegląd ciuchów bo chyba za dużo ich się uzbierało :)




Sypialnia to zdecydowanie moje ulubione miejsce w mieszkaniu.
Tutaj najbardziej dbam o porządek i sprzątanie w niej jest dla mnie przyjemnością.
Taboret z garderoby służył mi w ostatnich dniach jako prowizoryczna szafka nocna :)
A na "szafce nocnej " książka o której niebawem napiszę . 





Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda nam się wykończyć korytarz .





W salonie jak zwykle zabawki kota na ziemi.
Mogę je zbierać  i odkładać do drapaka, ale po maksymalnie godzinie wszystkie znów są wywleczone na środek salonu. 
Co lepsze , Kot wcale się nimi nie bawi :)




Fotel jest Kota miejscem do spania, dlatego tyle futra:) 
Ten fotel wygląda tak po jednej drzemce Kugi, strasznie gubi ona futro . 





Ostatni pokój w te piękne lato przemienił się w suszarnię .




Pochwalę się jeszcze prezentem jaki dostał Mój Mąż na urodziny od Przyjaciół.
Widać go na ostatnim zdjęciu.
Jest to duża beczka piwa oklejona żółtymi karteczkami , a na każdej z nich jest życzenie.


Był to chyba najlepszy prezent jaki dostał .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz