czwartek, 14 czerwca 2018

Zakupy dla Maluszka

Tak jak wspominałam wcześniej, teraz zakupy robię głównie dla małego :)
Większość rzeczy dla Maluszka kupuję przez Allegro z powodu ceny oraz oszczędności czasu.

Z Allegro większość rzeczy zamawiam od sprzedawcy Świat_Dziecka.
Sprzedawca polecany przez koleżankę więc i ja postanowiłam go sprawdzić i się nie zawiodłam.

Tutaj mamy prześcieradło do wózka oraz poszewkę na rogal , poduszkę do karmienia.
Rogal również od tego sprzedawcy zamawiałam jakiś czas wcześniej.


Szczotka i grzebień, tak na prawdę z grzebienia nie korzystamy , używamy tylko szczotki, jest z naturalnego włosia.

Termometr do wanienki - dla nas super sprawa, okazało się że Synek lubi kąpać się w temperaturze wody 40'C.



Płyn do mycia butelek i smoczków dla niemowlaków. Ja używam do mycia butelek i gryzaków.


Sylikonowa szczoteczka, my jeszcze nie używaliśmy.


Tutaj poszewka na rogal w całej okazałości


Prześcieradełko na materacyk w wózku


zakup ze sklepu Smyk, koszt takiego łóżeczka na promocji 100zł. Łóżeczko pojechało do moich rodziców .



Również od Świata Dziecka

prześcieradło na przewijak, już jedno mamy i jestem bardzo zadowolona.


Zapas pieluszek tetrowych


Pieluszki flanelowe


Pieluszki tetrowe kolorowe




Kilka gadżetów 

Rzeczy również zamawiane z Allegro , ale ni jestem w stanie podać sprzedawców ponieważ zamawiał to mój Mąż i nie może odnaleźć odpowiednich sprzedawców do poszczególnych rzeczy.


Podgrzewacz do butelek,
świetna sprawa zwłaszcza jak karmi się mm i jest się samym w domu z dzieckiem.
Kiedy słyszę, że mały się wybudza włączam podgrzewacz na odpowiednią temperaturę w tym czasie mogę np przewinąć Malucha a woda się podgrzewa do pożądanej temperatury .
Koszt to mniej niż 50 zł a życie ułatwia .




 Organizer do torby z wózka.
Moja torba nie ma żadnych przegródek ani kieszeni więc szybko tworzy się tam bałagan i ciężko cokolwiek znaleźć. Ta torba u nas mieści 4 pampersy, kremik do pupy, chusteczki higieniczne i chusteczki nawilżane, bardzo ułatwia nam to sprawę z przewijaniem po za domem.
 Koszt takiej torby to ok 40 zł






Torba na butelkę. Zakup z Pepco za ok 15 zł, nie mieści w sobie butelek, które my głównie używamy czyli MAM BABY, wchodzą tylko zwykłe walcowate butelki, temperaturę utrzymuje około godziny więc słabo.


Podkłady do przewijania. Mam je pod prześcieradełkiem w dostawce i łóżeczku, na przewijaku oraz w torbie w razie przewijania po za domem. Nie mam swoich ulubionych podkładów.
Swojego czasu używałam podkłady Tena , które mi zostały po szpitalu.
Kupuję je tam, gdzie są np w promocji albo gdzie akurat jestem na zakupach.
Zarówno w Kauflandzie jak i Biedronce paczka 10 szt podkładów kosztuje ok 10 zł, w Rossmannie ok 13 zł.


Zakup również z Rossmann. Maść Bepanthen, nam ta maść uratowała pupkę po powrocie ze szpitala, skąd wypuszczono nas z odparzeniami.


Prezent dla Damianka od Dziadka, najlepszy prezent jaki do tej pory mój Synek dostał .
Karuzela jest ze Smyka koszt ok 150 zł. Synkowi bardzo się spodobała.




 Karuzelka ma projektor oraz pozytywkę. Jak dziecko podrośnie można zdemontować misie i pozostaje projektor gwiazdek i pozytywka , a z czasem można zdemontować również pozytywkę i pozostawić sam projektor.


Wielofunkcyjność tej karuzeli jest tym co przekonało nas do zakupu. (Dziadek nas podpytywał która z karuzelek będzie najlepsza)

Podstawowa funkcja czyli karuzela plus delikatne światło  i pozytywka jest to zabawka od 0-9 miesięcy.
Następnie lampka nocna z muzyką montowana na łóżeczko po demontażu misiaków: 9-18 miesięcy no oi ostatnia opcja czyli lampa z muzyką np na stolik nocny od 18 miesiąca.



Ze względu na incydenty z naszego Synka związane z zanikami oddechu zdecydowaliśmy się kupić monitor oddechu.

Pierwszy monitor był z Allegro za ok 400 zł

zawierał w sobie elektroniczną nianię i termometr. Super sprawa, ale niestety nasz egzemplarz był wadliwy. Nie mieliśmy niestety czasu na wymianę więc kupiliśmy drugi, inny w Smyk.


Tutaj jest nasz aktualny monitor oddechu. Nie ma w sobie żadnych dodatkowych opcji, ale swoją podstawową funkcję pełni bardzo dobrze już dwa razy nas alarmował.
Dwie płytki monitora wkłada się pod materacyk , na ramę łóżka zawiesza się jednostkę sterującą i to wszystko, żadnych zbędnych kabli, monitor zasilany jest bateriami .



 No i gadżet z którym nie rozstawałam się przez miesiąc ani na moment .
Laktator , ja swój kupiłam na Allegro , słyszałam że jest on dostępny również w Aptece Gemini .
Zdecydowałam sie na jego zakup po przeczytaniu opinii w internecie.
Ja byłam, w sumie jestem z niego bardzo zadowolona, jest cichy, mały , poręczny i lekki.
Ściąga bardzo dobrze i szybko. Koszt takiego to około 200-250zł nie wyobrażam sobie przyoszczędzenia kilku złotych i kupienia laktatora ręcznego.





I ostatnia rzecz, mała piderdołka a ułatwia życie, pojemnik na smoczek :)



czas kończyć , Maluszek się budzi.
Życzę miłego dnia, pozdrawiamy !

6 komentarzy:

  1. Jestem przekonana, że takie zakupy ogromnie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, tak zdecydowanie.. a jak dodatkowo pomagają w codziennym funkcjonowaniu to juz w ogóle ekstra :)

      Usuń
  2. Na pewno takie zakup bardzo cieszą ludzi według mnie. Tak naprawdę im więcej dzieci tym lepiej dla Polski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spore te zakupy. Najważniejsze, żeby rzeczy dobrze się spisywały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń