wtorek, 1 sierpnia 2017

Mieszkanie

Próbuje się zmobilizować do robienia czegokolwiek.
Dziś ogarniam mieszkanie, ostatnie dni zwolnienia, dwa tygodnie wybite z normalnego funkcjonowania - jest co robić.




Kuchnia wyglądała zdecydowanie najgorzej. 
Zajęła mi najwięcej czasu, ale i najbardziej jestem z niej dumna. 
Przy okazji chowania wszystkiego w odpowiednia miejsca w szafkach doszłam do wniosku, że potrzebuję reorganizacji szafek. Ale już dziś na to nie mam ani siły ani weny :)




Tak prezentuje się nowy dozownik.
Trochę się tu świeci, ponieważ jak impregnowałam zlew to i jego przetarłam.









Z podróży zbieramy magnesy.
Ostatnio zrobił się w nich mały bałagan więc i im chwilę trzeba było poświęcić .





W spiżarni jest za dużo wszystkiego.
Z Mężem mamy wrażenie jest bardzo źle zagospodarowana ta przestrzeń, ale nie potrafimy jej ulepszyć.
Zdecydowanie muszę zjść ze wszelkich zapasów.
Od cholery zapasów detergentów i kosmetyków.. po co mi to wszystko ?? 




Garderobie też przyda się jakaś reorganizacja i ogólny przegląd ciuchów bo chyba za dużo ich się uzbierało :)




Sypialnia to zdecydowanie moje ulubione miejsce w mieszkaniu.
Tutaj najbardziej dbam o porządek i sprzątanie w niej jest dla mnie przyjemnością.
Taboret z garderoby służył mi w ostatnich dniach jako prowizoryczna szafka nocna :)
A na "szafce nocnej " książka o której niebawem napiszę . 





Mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda nam się wykończyć korytarz .





W salonie jak zwykle zabawki kota na ziemi.
Mogę je zbierać  i odkładać do drapaka, ale po maksymalnie godzinie wszystkie znów są wywleczone na środek salonu. 
Co lepsze , Kot wcale się nimi nie bawi :)




Fotel jest Kota miejscem do spania, dlatego tyle futra:) 
Ten fotel wygląda tak po jednej drzemce Kugi, strasznie gubi ona futro . 





Ostatni pokój w te piękne lato przemienił się w suszarnię .




Pochwalę się jeszcze prezentem jaki dostał Mój Mąż na urodziny od Przyjaciół.
Widać go na ostatnim zdjęciu.
Jest to duża beczka piwa oklejona żółtymi karteczkami , a na każdej z nich jest życzenie.


Był to chyba najlepszy prezent jaki dostał .

13 komentarzy:

  1. Niedawno miałem okazję odwiedzić kraków nowe mieszkania w tym mieście urzekły mnie tak bardzo, że postanowiłem się tam przeprowadzić, co uważam za świetną decyzję. Nowe osiedla deweloperskie oferują tam naprawdę doskonałą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie szarości, jakiego producenta użyła Pani w salonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma ścianach w salonie farba : Magnat Ceramic Jaspis Picasso.
      ściana za tv brokatowa to tapeta.

      Usuń
  3. Co za szarość ma Pani w sypialni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała sypialnia wyłożona jest tapetą. Szara, gładka tapeta ma drobinki brokatu. Taeta kupiona w małym prywatnym sklepie, nie pamiętam jakiej była firmy.

      Usuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie czasami trzeba mieszkanie odświeżyć i raczej takich kwestii nie jesteśmy w stanie uniknąć. Ja jestem zdania, że bardzo ważne jest to, aby być zadowolonym z własnej nieruchomości. Ja kupiłem nowe mieszkanie od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i jestem zdania, że akurat mój wybór był jak najbardziej właściwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi udało się niedawno kupić fajne mieszkanie i jestem z tego faktu bardzo szczęśliwa. Fajnie, że również zdecydowałam się od razu na ubezpieczenie nieruchomości https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci gdyż moim zdaniem jest to bardzo istotna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Samo mieszkanie jest bardzo ważne i chyba każdy z nas to doskonale wie. Akurat u mnie w najbliższym czasie odbędzie się remont. Fajnie, że firma http://remonty.wroclaw.pl/ zdecydowała się go u mnie przeprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wawerbud to firma remontowo-budowlana, która oferuje kompleksowe usługi remontowe dla mieszkań, domów oraz obiektów komercyjnych. Ich doświadczeni specjaliści pomogą Ci w realizacji projektów od pomysłu po wykonanie. Link do strony: https://www.wawerbud.pl/

    OdpowiedzUsuń