niedziela, 6 grudnia 2015

Mikołajki

Dziś Mikołaj przyniósł mi nie tylko fajne prezenty.. dostałam również jelitówke..
Cierpię okropnie od wczesnego ranka.
Mam nadzieję, że dzięki kilku różnym specyfikom do jutra stane na nogi.






W tym roku jestem tak zabiegana, że pierwszy raz!! w swoim życiu, nie mam jeszcze żadnych ozdób świątecznych, nie mam listy prezentów dla najbliższych.. nie mam planu na kolację wigilijną, którą wyprawiam sama pierwszy raz..
Jestem w ciemnej d...
Dziś Mikołaje były dwa :)
Pierwszy to Mąż. od niego dostałam torebkę.



Torebka ma świetne zapięcie, p;o za zamkiem ma magnes :)



Drugi Mikołaj to moi Rodzice, którzy jak co roku dają nam jakiś drobiazg na Mikołaja, najczęściej są to słodycze.



 Każde z nas dostaje swoje ulubione słodycze i tradycyjnego Mikołaja z czekolady.
Marcepan.. <3 kocham ...




W tym roku jeszcze dostałam srebrny wisiorek. Jest delikatny i elegancki za razem :)
Jestem bardzo zadowolona z prezentów.
Teraz muszę wreszcie usiąść do listy prezentów pod choinkę.. czas pędzi jak szalony.
Plan na jutro: przynieść z piwnicy ozdoby świąteczne !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz