poniedziałek, 8 maja 2017

Lakiery

Dziś Wibo extreme nails.
Kolor o którym dziś mowa to nr 482.
Lakier już dłuższy czas temu kupiłam w Rossmanie kosztuje około 7-8 zł
Wibo ma sporą gamę kolorów , ten wpadł mi w oko jako lakier do paznokci u stóp.
Mam już go około roku i do tej pory zużyłam około 3/4 buteleczki , do tej pory lakier jest świeży.
- dobrze się rozprowadza ,
- nie śmierdzi jakoś specjalnie , ma typowy dla lakieru zapach
- pędzelek wygodnie leży w dłoni
- lakier jest dobrej konsystencji , łatwo się rozprowadza jest dość płynny - rzadki
- ma dobre krycie, dwie warstwy idealnie pokrywają paznokieć
- ma " żelowe " wykończenie
- mimo iż jest tak długo otwarty nie zastygł , nie jest gumowaty, ma dokładnie taka sama konsystencję jak przy zakupie
- szybko zasycha
- teraz zauważam że lekko dłużej trzeba czekać żeby lakier zrobił się twardy, zdarza mi się , że gdzieś coś mi się odciśnie,
- łatwo się zmywa.

Od kiedy kupiłam ten lakier bardzo rzadko zmieniam kolor na stopach. Zwłaszcza przy lekko opalonej skórze kolor pięknie się prezentuje.

Przepraszam za jakość zdjęć ale jest już  ciemno i nie mam dobrego oświetlenia .

1 komentarz:

  1. W buteleczce mi sie tak nie podoba -a na Twoich paznokciach -bajka :)

    OdpowiedzUsuń