wtorek, 25 lipca 2017

Zakupy do domu

Ostatnio mało coś tu domu i dodatków do domu.. trzeba to zmienić.

Pierwsze co, to chwalę się koszykiem. Kupiłam go jakiś czas temu na wyprzedaży w Pepco. Jest mega fajny, super pasuje mi do salonu.




Również z Pepco kupiłam nowy dozownik na mydło do kuchni. Pasuje idealnie pod kolor blatu oraz granitowy , czarny zlew. Dozownik jest bardzo wygodny w używaniu , pompka działa sprawnie, nie zacina się i nie cieknie ,co ostatnio zawsze mi się zdarzało.





Cena też bardzo przystępna, podobne dozowniki w Castoramie lub innym tego typu markecie są w cenach 30 zł i więcej .



W Biedronce trwa akcja Letnie porządki.

Cały czas po głowie chodzi mi zakup mopa parowego. Mam w domu kilka sprzętów z firmy Hoffen i jestem z nich zadowolona, aczkolwiek nie wiem czy mop parowy sprosta moim oczekiwaniom.
W kuchni i korytarzu mam kafle z wysokim połyskiem przez co widoczne są na nich każde smugi i zacieki co doprowadza mnie do szału. Ciekawa jestem czy przy mopie parowym rownież by one się zdarzały .
Jeszcze nie wychodzę z domu więc poprosiłam moją Mamę żeby kupiła mi kilka rzeczy.
Pierwsze co koniecznie musiałam sobie zakupić, to szczotka do kurzu.
Jest ona idealna do ścierania kurzu np spod mebli , właśnie do tego ja jej potrzebuję.
Szkoda tylko ,że nie ma ciut dłuższej rączki. Ale za te pieniądze jest naprawdę świetna.
Co istotne, końcówka jest ściągana więc można ją prać.

Cena : 7 zł




Kolejny zakup, to nakładki na mopa.
Ich cena za 2 szt to 7 zł.
W komplecie mamy nakładkę płaską oraz nakładkę z wypustkami. Ja nie lubię używać nakładki  z"farfoclami " zostawię ją sobie do mycia kafli na balkonie.
Kiedyś już korzystałam z nakładek na mopa z Biedronki i byłam z nich zadowolona , mam nadzieję że i tym razem tak będzie.





Myślę, że lada dzień wyruszę na zakupy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz