niedziela, 9 lipca 2017

Kaiazki - czerwiec

W czerwcu czytałam dużo . Na koniec miesiąca przeczytałam jeszcze dwie książki .

Dziewice do boju Monika Szwaja

Jest to druga część książki Klub mało używanych dziewic .
Opowiada ona ich dalsze losy , książka z humorem , lekka łatwa i przyjemna .
Przeczytałam ją w sumie na 2 czy 3 razy na tyle wciągała i nie męczyła że w każdej wolnej chwili można było po nią sięgnąć .

Nie dla mięczaków Monika Szwaja
Książka mającą około 100 stron a czytalam ja naprawdę bardzo długo. Szło mi to dość ciężko. Choć w sumie nie wiem czemu .
Poznajemy tu życie Piotra. Właściciel dużej firmy IT , kiedyś śpiewaka chórze .
Poznajemy jego kiedy opuszcza sąd po sprawie rozwodowej. Wracając z sądu staje przed fontanna gdzie ratuje przed utopieniem chłopca i w tym właśnie momencie poznaje Mysze - kobietę która niczym się nie wyróżnia , jest zwykła , szara a jednak czymś go ujęła .. i tak poznajemy Piotra i fragment jego życia. Po rozwodzie odwraca się ono o 180 ° .

Właśnie zaczynam czytać Matka wszystkich lalek Monika Szwaja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz