niedziela, 11 października 2015

Prezenty... prezenty ... prezenty ...

Kolejni goście - kolejne prezenty.
I tym razem okazało się, że moi znajomi bardzo dobrze potrafią słuchać :)

Tym razem odwiedziły mnie koleżanki z pracy, przynosząc ze sobą świeczkę zapachową- uwielbiam je pod różną postacią!
Ta świeczka ciut mnie zawiodła :(
Nie odpalona pięknie pachniała i zapowiadała się, że przy odpaleniu jej zapach otuli pokój..
Niestety świeczka po odpaleniu pachnie tak samo jak i bez. Zapach jest przyjemny (mango z czymś), ale mało czuć go w pomieszczeniu.



Następnym świetnie trafionym prezentem i to w dobrym czasie był termometr zewnętrzny.
Nastała jesień i pogoda lubi płatać nam figle.



Oczywiście nie obeszło by się bez Berła Perfekcyjnej Pani Domu :)



Oraz zegar do kuchni


i storczyk, kwiat który zawsze jest u mnie mile widziany :)

Tak jak wspominałam dopadła nas jesień, a co za tym idzie etap "nie chce mi się "...
Aktualnie popijam sobie kawkę i uzbrajam się w jesienny przetrwalnik



W moim wydaniu wygląda tak :(fotka nie wyraźna tak samo jak nie wyraźna jest pogoda za oknem)


a herbatę wymieniam na pyszną kawkę


3 komentarze:

  1. Adrianna Gawrońska11 października 2018 03:12

    Pakowanie prezentów na pewno jest dość fajnym zajęciem i można miło przy nim spędzić czas. Ja jeszcze zanim coś kupię wolę przeczytać nowości na https://4gift.pl/blog gdzie można znaleźć same nowości jeśli chodzi o wybór oryginalnych gadżetów na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy z nas lubi dostawać prezenty i ja również nalezę akurat do tej grupy. Jednak również bardzo chwalę sobie dawanie prezentów i myślę, że bardziej dla kobiet. Bardzo fajny wybór upominków można znaleźć w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet i jestem przekonana, że każdy mężczyzna tam coś dla swojej kobiety znajdzie.

    OdpowiedzUsuń