niedziela, 11 października 2015

Sypialnia

Powoli dopinam wystrój pomieszczeń.
Wiem, że potrwa to jeszcze trochę czasu, ponieważ od 1 października poszłam do szkoły - ostatni rok magisterki jest dość czasochłonny.
Dodatkowo od października zaczyna się u mnie w rodzince bardzo dużo imprez rodzinnych co jest za równo i czasochłonne jak i dośc kosztowne, więc na pewien czas inwestowanie w mieszkanie idzie na dalszy plan.

Sypialnia aktualnie wygląda tak:













 W piątek dokleiliśmy styropianowe listewki pod sufit, dodają uroku i są "kropką nad i " w tym pomieszczeniu.







W sypialni nie mamy jeszcze szafy ani komody, więc jedynym miejscem na tzw kurzołapy jest parapet.
Aktualnie na parapecie miejsce znalazła ramka (trzeba wreszcie wybrać jakieś zdjęcie do niej)
Ramka ta jest prezentem od koleżanki, idealnie wpasowała się do starego jak i nowego mieszkania.




Tak jak pisałam wcześniej uwielbiam różnego rodzaju świeczki.
Ta jest prezentem ślubnym, jest nie typowa ma swój urok, ale niestety nie potrafię aparatem w telefonie oddać jej rzeczywistego wyglądu.



Oczywiście storczyk, tak  jak w każdym pomieszczeniu, storczyki u mnie często wędrują po parapetach.


Storczyk ten jest w osłonce -koszyku.
Osłonkę dostała moja mama, ale wyprosiłam ją dla siebie .:)


I lampka nocna, którą kupiłam x lat temu na promocji w Biedronce za całe 10 zł,
Jest dla mnie idealna, daje ładne lekko przytłumione światło.

Wymarzyłam sobie sypialnie w stylu glamour, ale w subtelny sposób.
Dla mnie styl glamour dają detale takie jak karnisz oraz jego zakończenie


Jest to szklana kula, która przy odpowiednim naświetleniu rzuca na ściany tęczę.

Wstążki do firan własnej roboty




Wstążki wraz z firanami przyszły do nas ze starego mieszkania.

Oraz lampa sufitowa, którą już kilka razy pokazywałam.
Aktualnie pod łóżkiem mam dywanik typu shaggy- okropny pomysł jeśli ma się w domu zwierzęta- nasz kot aktualnie mocno gubi futro i wszystko jest w dywanie..

Marzy mi się tutaj futerko/ sztuczna skóra  z ikei .
 TEJN Sztuczna skóra owcza IKEA
Na pewno na nim nie było by widać futra kota ;)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz