niedziela, 27 listopada 2016

Foto MIX

Bardzo lubię tego typu posty na obserwowanych przeze mnie blogach , więc postanowiłam też takie czasem robić.
Już powoli wszędzie jest świątecznie, klimat świąt udzielił się i mi ! :)


Zaczęłam powoli robić porządki świąteczne w domu.
Na pierwszy rzut poszły porządki w dokumentach,  nienawidzę tego !!!
Przy okazji uporządkowałam też barek.




Ogrnęłam też garderobę. Robienie porządków w garderobie co sezon bardzo się przydaje. 
Znów uświadomiłam sobie, że "nie mam co na siebie włożyć " :P


Lakiery też zostały posegregowane i poukładane. Zrobiło się trochę luźniej w koszyku więc można iść na małe łupy :)
 


Znalazłam też oczywiście czas na wieczór z książką i winem :)



W KiK upolowałam latarenkę. Kosztowała 19,99 zł była pięknie zapakowana, jest śliczna. W rozmiarze średnim. 
Dwa dni wcześniej jak byłam na zakupach były też w wersji kolorystycznej bielonego drewna.
Niestety mi się nie udało na nie załapać.


W poniedziałek na świat przyszła Asia. Bratanica mojego Męża.
Wczoraj szliśmy ją powitać na świecie. Niestety wcześniej nie było to możliwe- w szpitalu był zakaz odwiedzin.




A na koniec moja Paskuda :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz