niedziela, 5 listopada 2017

już święta ?..

No i już w sklepach i galeriach widać, że święta się zbliżają.
Pogoda nie nastraja na spacery po parku czy lesie, to udałam się na spacer po sklepach :)
Bardzo lubię Święta Bożego narodzenia, lubię ten klimat który dają, choć żałuję bardzo , że już od kilku lat te święta nie są takie jak za czasów kiedy byłam mała, brakuje śniegu i mrozu.
W tym roku chciałam zmienić kolorystykę wystroju w domu, ale nie wiem czy nam się to uda. Od lat nasze święta były w kolorze srebra i niebieskiego, w tym roku mam ochotę na zmianę, myślę o czerwieni i złocie. Aczkolwiek gdziekolwiek nie pójdę wszystkie ozdoby srebrne są ładniejsze od złotych, albo jest ich większy wybór :)

Wczoraj trochę szperałam w Pepco i KiK, jak to przystało na sobotę było sporo ludzi, ale trochę zdjęć udało mi się zrobić.


PEPCO 




W Pepco jak co roku duży wybór wszelkiego rodzaju światełek na baterie. Kosztują one naprawdę mało, a wyglądają świetnie.








Spodobały mi się gałązki z kryształkami, moim zdaniem nie koniecznie muszą one być wykorzystywane tylko jako ozdoba na święta .



Te świeczniki są świetne ! W Pepco mały kosztuje 15 zł, duży 20 zł. Jest to niska cena w porównaniu do cen w sklepach z wystrojem wnętrz.  W moim Pepco zostały dwa srebrne , jeden duży i jeden mały. Ja sobie wzięłam mały srebrny , nie mogłam się oprzeć.




KiK



Duży wybór puszek ze świątecznym motywem, nie wiem czemu, ale wydaje mi się że w zeszłym roku widziałam dokładnie te same motywy.




Łapki do garnków z motywem świątecznym, komplet kosztuje około 10 zł.


Podkładki na stół materiałowe. Kosztują około 5-6 zł w innych koszach znalazłam też z innymi motywami również świątecznymi , ale nie zrobiłam zdjęcia niestety.



Świetne są te Mikołajo- Skrzaty, niestety moim zdaniem ich cena jest przesadzona.
Ogólnie wydaje mi się , że KiK ma dość wysokie ceny produktów sezonowych i bardzo późno przecenia je.



Ten czerwony siedzący skrzat byłby idealny do mnie na kominek, ale nie za tą cenę. Może uda mi się upolować coś podobnego na promocji np w Jysk.


Te małe kule w KiK kosztują 4 zł. Myślę , ze cena spoko.
Nie zauważyłam, żeby mieli większe.



Pierdółek w sklepach całkiem sporo, sporo też fajnych rzeczy to czego nie zrobiłam zdjęcia , a żałuję, to świeczki w Pepco . Jak zwykle bardzo fajne w cenach wahających się od 5-20 zł w zależności od wielkości i formy, wiadomo różne kształty itp .
Zdaje sobie sprawę, że to dopiero początki i staram się trzymać portfel głęboko w torebce i go nie wyciągać, ale no cóż poradzić jak wszystko jest tak piękne i strasznie potrzebne:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz