poniedziałek, 12 listopada 2018

Kiedy Babcia nas odwiedzi...

Moja Mama nigdy do nas nie przychodzi z pustymi rękami, no dobra nie do nas , do Krasnoludka.
Moja Mama przepadła, w każdym sklepie szuka czegoś dla Małego. Kupuje ciuszki, zabawki różne gadżety czy kosmetyki .
Mama jest też mistrzem wyszukiwania promocji, nie wiem jak ona to robi, czasem zdarza się że jedna za drugą jestesmy w tym samym sklepie ,a ja nie jestem w stanie nic wyszukać.

Tym razem zrobiłam zdjęcia jej łupów :)

Pościel z Lidla , nie pamiętam w jakiej była cenie.
Nakładka na sedes, wiem że jeszcze sporo czasu zanim zaczniemy z niej korzystać , ale za 10 zł żal było nie kupować.
Najwięcej łupów upolowała w Pepco
Bluza z uszkami 10 zł . Bluza jest z aktualnej serii.
Bluzkę z długim rękawem , pierwotnie kosztowała 6 zł , po przecenie 4 zł a na kasie okazało się że jest za 3 zł .
Bluza z kapturem pierwotnie kosztowała 25 zł , po przecenie 20 zł , a na kasie cena uwaga uwaga ... 5 zł .
Jeansy , są w rozmiarze 80 , kosztowały 5 zł .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz