wtorek, 13 listopada 2018

Moj pierwszy roczek

Od kiedy dowiedziałam się , że zostanę Mamą stałam się sentymentalna. Staram się jak najwięcej momentów z życia mojego Szkraba uwiecznić , zatrzymać.
Mam w garderobie utworzone pudło dla niego , dostanie je jak będzie starszy. Są dwa pomysły na to kiedy mu je wręczymy , na osiemnastkę , albo jak sam będzie spodziewał się dziecka.
Do tego pudła wrzucam rzeczy które myślę , że moga być fajnymi pamiątkami za x lat . Włożyłam tam między innymi opaskę ze szpitala , kartkę z inkubatora z jego danymi , pampersa w rozmiarze 0 itp.

Jak byłam na zakupach w Auchan zauważyłam książeczkę , a raczej album od Fisher Price " Mój pierwszy roczek ".
Książeczka kosztowała mniej niż 20 zł i jest na prawdę fajna. Za kilka lat będzie można sobie powspominać.
Już nie mogę się doczekać kiedy będę mogła ją uzupełnić
Zdjęcia wysłane do wywołania więc czekam z niecierpliwością.
Myślę że książka w tym stylu jest świetnym pomysłem na prezent dla przyszłych rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz