niedziela, 26 lutego 2017

znóww zakupy :)

robiąc porządki na telefonie znalazłam kilka zdjęć z zakupami których jeszcze nie pokazałam.









Kupiłam sobie kolejne lakiery, Czerwony to już u mnie tradycja, jest to kolor akceptowany w pracy więc kupuje ten kolor w różnych odcieniach.
Ostatnio bardzo przypadła mi do gustu marka Golden Rose, ze względu na kolory, cenę i łatwość malowania.












Broszka dla Babci.
Jest to element prezentu dla Babci na urodziny.



















W tym miesiącu często na sole pojawiają się hiacynty.
Gdy jedne przekwitną kupuję kolejne.
Tym razem mam biały i niebieski :)

















Doniczka z PEPCO,
w sumie kupiłam ich kilka w tym samym kolorze ale w różnych rozmiarach. Kosztowały od 3- 9 zł.
Wymieniłam wszystkie doniczki na klatce schodowej na jednakowe.
Doniczki te w komplecie mają podstawki. z tego co widziałam dalej są dostępne.










Kupiliśmy dracenę.
Zawsze mi się podobała jako kwiat, była w dobrej
 cenie wiec postanowiłam wreszcie w nią zainwestować.
 zakup udany pomijając to, że kot regularnie ją podgryza i próbuje przesadzić.



 Doniczę kupiłam w Liroy Marlin za około 40 zł .
Jest ceramiczna, o chropowatej strukturze.











Kolejny łup z Pepco.
Lampki serduszka na baterię.
Ciężko było je dostać, zjechałam 3 Pepco w okolicy, ale znalazłam !!
koszt około 15 zł







Nie mogłam znaleźć dla nich miejsca, co chwilę je przekładałam.. dalej nie sądzę, ze jest to idealne miejsce dla ich. 

Pewnie niebawem znów zmienią miejsce



Ramka Pepco.
Ciężko było ją dostać
Kosztowała około 10 zł
Widziałam bardzo podobne w sklepach wnętrzarskich droższe nawet 4 krotnie !
A tak naprawdę nie widać różnicy .












Kolejne Pepco.
2 komplety pudełek na odzież, czyli razem 6 pojemników.
Jeden zestaw kosztuje 10 zł składa się z 3 pudełek
2 w rozmiarze 14 x 14 x 11 cm
i jednego w rozmiarze 28 x 14 x 11 cm
dostępne są w kolorze szarym i beżowym.
Ja oczywiście wybrałam szary.
Mam zamiar użyć ich w garderobie do przechowywania skarpetek.
Jestem w trakcie ogarniania garderoby na pewno wkrótce zrobię wpis wprost z garderoby i pokaże je bliżej.









Kolejny łup Pepco
Dwie koszulki nocne. Każda kosztowała 10 zł
Całkiem fajny materiał i wykonanie.
Dzięki nim poszperałam trochę w dziale z ciuchami i znalazłam kilka fajnych ciuchów ale o nich będzie osobny post :)

















Książka na luty to "Lampiony " Katarzyny Bondy

Już ją kończę, niebawem recenzja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz