środa, 20 września 2017

Jesienne wieczory

Dla mnie jest już jesień. Co prawda zdarzają się słoneczne dni , takie jak dziś , ale w powietrzu zdecydowanie czuć już jesień. Mnie jesień dopadła przeziębieniem :)

Moje mieszkanie w każdej porze dnia, w każdej porze roku wygląda inaczej.
Lubię je wczesną jesienią kiedy jeszcze za oknem jest w miarę przyjemnie , drzewa się złocą , a ja wieczorami zapalam świeczki , swieczuszki , lampiony i kominek.
Dziś wgapiając się w płomień świec pomyślałam, że pochwalę się jak aktualnie wygląda mój , nasz salon :)
Zrobiłam też zdjęcia dywanów .
Dywany wczoraj jeszcze widziałam, że są dostępne w Auchan , z tym że ich cena minimalnie wzrosła , dosłownie o kilka złotych.

Wieczorami kiedy już wszystko mam zrobione i czekam aż wróci Mąż zalegam na sofie z książką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz