czwartek, 21 września 2017

Łupy z Pepco

Dziś na szybko wskoczyłam do Pepco. Konkretnie poszłam zobaczy jakie i w jakiej cenie mają suszarki na pranie , a przy okazji wzięłam sobie kilka rzeczy.
Mały garnuszek. Dla mnie idealny jest do podgrzania mleka.
Kosztował 15 zł

Skarpetki dla siebie i Męża, w końcu jesień się zaczeła czas nosić skarpetki ;)
Damskie stopki 5 zł za 3 pary
Męskie wysokie 8 zł za 3 pary

Kapcie balerinki mój ulubiony rodzaj kapci na jesień i zimę 10 zł za parę .
Były różne wzory, grubsze kapcie bardziej "misiowe" kosztowały około 15 zł za parę.

W moim Pepco jest dość słaby wybór dodatków do mieszkania , może szykują się na jakieś ozdoby świąteczne już...
Coś czuję że w tym roku mój portfel ucierpi na kupowaniu ozdób świątecznych 😁

Po drodze wskoczyłam do piekarnii po " coś do kawy " , mamy z Mężem mały sukces do świętowania ;)

1 komentarz:

  1. To wszystko wygląda świetnie! :) Ja jestem coraz bliżej końca remontu i właśnie się zastanawiam, gdzie kupić całe wyposażenie. Myślałam o Pepco i Ikeim, ale najgorsze jest to, ze remont pochłonął nam całą kasę i teraz chyba zostaje tylko pożyczka przez internet Ale muszę przyznać, że wszystkie te oferty online wyglądają bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń