poniedziałek, 11 września 2017

Znow promocja...

Wrocilam z urlopu. Jestem żyje. Jesteśmy bardzo zadowoleni . Mamy ponad 3000 zdjęć więc zanim powstanie wpis trochę jeszcze to potrwa bo jest co przeglądać , segregować i opisywać .
Po urlopie dużo zmian.

Póki co oczywiście zaszłam do Rossmann , skorzystać z promocji 2+2.
Promocją objęte są produkty do higieny jamy ustnej, dezodoranty oraz antyperspiranty , żele pod prysznic oraz olejki do kąpieli .
Promocja obowiązuje tylko z kartą klubu Rossmann i można z niej skorzystać jednorazowo , więc zakupy trzeba dobrze przemyśleć.
Poszłam po witaminy wzmacniające włosy , dopiero na miejscu zorientowałam się że jest promocja ( dwa tygodnie odcięta od tv o bożym świecie nie wiem nic ) więc na dość szybko zrobiłam zakupy .
Kupiłam : pastę do zębów , olejek do kąpieli , dwa dezodoranty dla siebie i dla męża oraz witaminy po które przyszłam ;)

Poniżej załącze zdjęcia produktów oraz paragonu dla przedstawienia jak wygląda promocja .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz