sobota, 30 września 2017

Korytarz


Korytarz wreszcie doczekał się małego remontu.
Korytarz do piątku był najbardziej zaniedbanym i nie wykończonym pomieszczeniem w naszym mieszkaniu.
Nie chodziło tu o brak pomysłu czy koncepcji.. nie nie.. problemem był brak czasu i chęci :)
Jednak wreszcie nastała mobilizacja i oto mam..

Ten cały remont, to niby tylko kosmetyczne sprawy, ale bałaganu było sporo i sam remont zajął ciut więcej czasu niż się spodziewałam.
Najgorsze co może być przy remontach to szlifowanie !! nie cierpię tego odgłosu i pyłku wszędzie się pałętającemu mimo folii w drzwiach itp.

Kolor , który wybraliśmy to Szary Piryt z Magnat Ceramic. Puszka 2,5 l kosztuje około 60-70 zł w zależności od sklepu oraz od tego czy aktualnie jest jakaś promocja.
Farba Magnat Ceramic dla nas jest super.
Ma fajne takie lekko satynowe wykończenie,  ładne kolory.
Niestety jest dość droga, ale warta swojej ceny.
No i jest gęsta i dość mało wydajna.
My tą farbą mamy pomalowany salon i jestem bardzo zadowolona, myślę że w przyszłym roku przemalujemy kuchnię również tą farbą. Może przy osobnym poście pokażę jaką mam opinię i przygodę ze Śnieżką.






Zamieszczam dużo zdjęć, żeby pokazać jak wygląda ten kolor.
 Jest to bardzo jasny szary. Mąż na początku się przeraził, kiedy pomalował kawałek ściany kolor wydał mu się być fioletowy, taki lekki wrzos.








Zdjęcia poniżej pokazują jedną warstwę jeszcze mokrej farby w świetle lampy.





Jak widać na zdjęciu poniżej kolor jest delikatny , nie przyciemni małego pomieszczenia. 




Tutaj starałam się pokazać "satynowe "wykończenie farby, ale bardzo ciężko jest to uchwycić na zdjęciu. 




Odmalowaliśmy na biało listwy przypodłogowe. Listwy , które mieliśmy kupione były przeznaczone do malowania, my do tej pory tego nie robiliśmy.  Teraz bardzo ładnie one wyglądają i odznaczają się na tle farby.
Przy suficie również mamy listwy. Te są styropianowe. Nadały pomieszczeniu więcej stylu glamour. Taka delikatna kropka nad i .
Poniżej zdjęcie zrobione w południe, bez doświetlenia lampą błyskową czy lampą.



To zdjęcie zrobione zostało kiedy za oknem było już szaro. Użyłam lampy błyskowej w telefonie. 





Domek na klucze czeka na zawieszenie, a domofon na wymianę. 



Te "odbicia" na ścianie , to efekt jaki daje lampa sufitowa nawet kiedy nie jest włączona.



To zdjęcie zostało zrobione przy włączonej lampie sufitowej.
Jak widać i do tego pomieszczenia kot idealnie pasuje :)



Teraz tylko trzeba kupić lustro, jakieś dodatki , może zrobię jakąś małą galerię zdjęć..
Byłam dziś w Pepco, ale chyba jestem chora , bo wyszłam z pustymi rękoma. 


Miłego wieczoru :) 

3 komentarze:

  1. Witam,
    Czy zadowolona jest Pani z tego koloru? Wspomniała Pani, że po pierwszych ruchach wałka wydawał się fioletowy? Jakie są teraz Pani odczucia? Mi na próbniku wydawał się nieco niebieski? Zdecydowaliśmy się zakupić tester koloru C30 - srebrzysty granit, ale jest za ciemny. Proszę napisać czy ten szary nie wpada w odcień niebieskiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zadowolona z koloru oraz z jakości farby. Korytarz jest narażony na wiele czynników. Faktycznie na początku sprawiał wrażenie jakby była tam nutka wrzosu. Po pomalowaniu dwa razy plus wyschnięciu farby jest to kolor szary. nie widać na ścianie, zeby był to bardziej niebieski niż szary.
      Niebawem będzie wpis z mieszkaniem ozdobionym świątecznie, wtedy też postaram się zrobić jeszcze raz djęcie ściany w korytarzu

      Usuń
  2. Dzień dobry! Czy kolor szary piryt nie jest zbyt ciemny do małego pomieszczenia? Sam się nad nim zastanawiam, lubię szary ale ciekawi mnie czy nie będzie zbyt ciemno. Jakie są pani odczucia po dłuższym czasie?

    OdpowiedzUsuń