sobota, 29 grudnia 2018

Aktualna pielęgnacja włosów

Moja aktualna pielęgnacja włosów nie jest jakoś specjalnie wymyślna, trochę mi się nie chce nic robić, trochę nie mam czasu. 
Włosy są ostatnio w kiepskiej kondycji, ogólnie sama dość kiepsko się czuję i albo jest to jakieś przemęczenie, albo wreszcie czas wybrać się na badania.

Szampony 


Szamponów używam na zmianę, włosy myję raczej codziennie .
Jestem bardzo zadowolona z szamponu Pharmaceris i ze względu na rezultat jaki daje jego stosowanie oraz ze względu na wydajność .
Szampon Garnier Miód i Propolis zakupiony jakiś czas temu, bez większego powodu, po prostu był w dobrej cenie i ładnie pachniał, również okazał się być fajnym produktem. Włosy po nim ładnie pachną, są nawilżone, nie plączą się (nie że całkiem, ale zdecydowanie mniej niż zazwyczaj mają w zwyczaju) wyglądają na nawilżone i odżywione. 


Wcierka 


Przynajmniej dwa trzy razy w tygodniu staram się pamiętać o jej używaniu.
Już nie raz wspominałam jaką robotę dla mnie ona robi, teraz używam jej raczej dla podtrzymania efektu. Przelewam ją zawsze do buteleczki ze spryskiwaczem, dla mnie taka opcja aplikacji jest dużo łatwiejsza. 


Odżywki 


Gliss Kur używam sporadycznie, głowinie kiedy suszę włosy suszarką albo gdy mam duży problem z ich rozczesaniem.

Maska do włosów Syoss jest super.
Używam jej dwa razy w tygodniu nakładam na około 5 minut.
Ma ona przyjemny zapach, bardzo przyjemną konsystencję przez co super łatwo i przyjemnie ją się nakłada , maska jest w konsystencji masła, dzięki temu nie leje się przez palce.
Włosy po niej są odżywione, błyszczące, łanie się układają. 

Marion jedwab do włosów.
Używam go sporadycznie, głównie kiedy widzę, ze moje końcówki są napuszone i nie wyglądają ładnie. 

Witaminy 



Do tej pory brałam tabletki Biotebal, jak mi się skończyły akurat nie było ich w mojej aptece więc wzięłam to co poradziła Pani w aptece. 
Jest to skrzyp polny, biorę go jak mi się przypomni, czyli co około 2-3 dni więc nie mogę się wypowiedzieć czy pomaga. 
Przy najbliższych zakupach w aptece muszę wziąć Biotebal. 


Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz