wtorek, 11 grudnia 2018

Promocja Rossmann 2+2 , pomysły na prezenty

Od 10 grudnia w Rossmannie jest promocja 2+2 na produkty do pielęgnacji dziecięcej.
Promocja jest dedykowana dla klientów będących w klubie Rossmann i można z niej skorzystać jeden raz. Promocja trwa do 18 grudnia.

Ja zrobiłam jedne zakupy , ale nie kupiłam wszystkiego co chciałam, skorzystam jeszcze raz z promocji na kartę Męża.
Tradycyjnie zakupy zrobiłam przez aplikację z opcją odbioru  w punkcie. Jak mam coś wybierać to wolę w ten sposób robić zakupy , gdyż mój mały Skrzat nie lubi przebywać w sklepie dłużej niż 30 sekund.


Kupiłam:
 - żel do kąpieli Babydream dużą butlę , schodzi u nas to na prawdę bardzo szybko, słyszałam że jest całkiem ok,
- puder dla niemowląt również z firmy Babydream, jest to coś co jest używane u nas bardzo okazjonalnie, do tej pory mam jeszcze puder z Linomag , który kupiłam jak kompletowałam wyprawkę dla malucha w ciąży.My używamy zasypki na szyjkę. Smyk mocno się ślini i nie zawsze jestem w stanie dokładnie ją wytrzeć, a co za tym idzie zdarzają się jakieś odparzenia lub podrażnia.
- Nivea krem na każdą pogodę, słyszałam same dobre opinie, krem nie zawiera wody więc będzie dobry na mroźną pogodę.
- Bepanthen Sensiderm krem, pierwszy raz go kupiłam, bardziej z myślą o sobie, zaczyna się wietrzna pogoda i przymrozki a co za tym idzie u mnie spore problemy ze skórą na dłoniach, mam nadzieję, że troszkę mi dłonie ukoi.


Tutaj paragon za zakupy. Ta promocja łączy się z innymi aktualnie obowiązującymi.




Dziś dodatkowo przeglądałam aktualne promocje w Rossmannie i znalazłam kilka rzeczy, które mnie zainteresowały i chyba powinnam pokazać je Mikołajowi :P

Maska czysta glinka , nie miałam jeszcze jej, od dłuższego czasu chodzi mi po głowie.

Sole do kąpieli , lubie je za zapach i cenę.

Pomadki , tak wiem miałam nie kupować, ale dostać w prezencie to już chyba mogę :)
Bardzo je lubię i używam je codziennie. Mi się sprawdzają, są świetne. Moje ulubione kolory to : Sweety, Pink Poison , Lovely Lips . Ciekawa jestem koloru Natural Beauty.

Rękawica do masażu , myślę, ze dobra by była do robienia peelingu.
Na razie to na tyle z moich "chciejlist" do świąt jeszcze daleko więc moze się jeszcze wiele zmienić :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz