środa, 19 grudnia 2018

Promocja Rossmann 2+2

Z promocji Rossmann 2+2 skorzystałam jeszcze raz. Tym razem zrobiłam zakupy stacjonarne w sklepie. Sporo rzeczy już nie było dostępnych , ale nie było tak żeby półki świeciły pustkami .

Dokupiłam :
- Nivea krem na każdą pogodę. Już jeden miałam z poprzednich zakupów i uznałam że jest świetny ! Po posmarowaniu buzi małemu rozsmarowuje go sobie na dłoniach i daje radę. Co prawda jakiś super mrozów jeszcze nie było , ale czuję że ręce są nawilżone i po spacerze nie mam szorstkiej suche skorupy na nich.

- Bepanthen tu nie ma co pisać każdy mający dzieci pewnie zna. U nas jest w razie czego w szufladzie.

-Johnson's płyn nawilżający do kąpieli  oraz płyn 3w1 do włosów i ciała

Zakupy myślę że udane. Promocja całkiem spoko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz