poniedziałek, 13 marca 2017

Podsumowanie lutego

Luty to był dla mnie najdłuższy choć najkrótszy miesiąc.
Ciężko było go przeżyć, cieszę się że jest już za mną, że się skończył.
W kutym miałam sporo zawirowań pracy i w życiu prywatnym.
Z mężem podjęliśmy dość trudną decyzję dotyczącą naszego życia oraz naszej przyszłości.
Teraz trzymamy kciuki za powodzenie.

Cieszę się, że zaczął się już marzec i staram się z nową siłą  i nastawieniem go przejść.



Luty w zdjęciach


rośnie nam bestia :)


prezent od Męża na Walentynki 

wspomnienia... ze znajomymi wspominaliśmy wesele.. w sierpniu to już 5 lat !

W Ikei kupiłam sobie podkładkę pod świeczkę, mała rzecz a cieszy :)




Miks zakupów .. oczywiście przeważa PEPCO :)

W lutym najchętniej co robiłam, to czytałam książki dla relaksu. 

lustro w sypialni , lekko zmienione zawieszenie .


 Z mamą wybierałyśmy meble do salonu. Dla niej

Wybierałyśmy lampy dla Mamy i dla Mnie



w ramach prezentu od siebie dla siebie wybrałam się do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy.
Matko jaki relaks !!! jak ja uwielbiam jak ktoś coś przy mnie robi ! 

takie cudeńka kupiłam. jeszcze nie pochwalę się gdzie je umieszczę :)


Dziś dopiero 13 marca a mam materiałów na wpisy na cały miesiąc.. co to będzie do końca miesiąca.. dzieje się dzieje :)

6 komentarzy:

  1. Dobrze gdy się dzieje :)) i ile dzięki temu kreuje się wspomnien :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie widzieć jak po kredycie hipotecznym komuś się układa. Sami znaleźliście kredyt, czy może za pomocą jakiegoś serwisu? Ja znalazłem ten i się zastanawiam: https://hipoteki.net/. BTW, co o nim sądzicie? Chyba jest wiarygodny, skoro taką rozbudowaną stronę mają?P.S. Faajny kot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kredycie pomagało nam biuro nieruchomości, choć sami też porównywaliśmy ceny, czytaliśmy opinie, pytaliśmy znajomych.
      Osobiście mam kredyt w Pekao S.A. Jestem zadowolona, rata stała/ w sumie malejąca, wahania są rzędu 5-10 zł na plus lub minus, kredyt mam od 3 lat i tak jak była ustawiona rata na początku tak się radykalnie nie zmienia.

      Usuń
  3. Naszyjnik od Twojego męża jest piękny, ma facet gust. Swoją drogą macie ślicznego ciciusia i zadatek na Godzillę :P Serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaszczurkę i koteczka chętnie przygarnę, bo uwielbiam zwierzęta :) Swoją drogą macie naprawdę ładne mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń