piątek, 17 sierpnia 2018

Akcja reanimacja - włosy 2

Pierwszy post na temat włosów po ciąży powstał jakiś czas temu i można go przeczytać tutaj .
Cofam to co napisałam, ze nie można wyłysieć. Można, można. Ja jestem tego najlepszym przykładem.
W przygotowaniu mam post, w którym chcę pokazać jak bardzo zmieniła się ilość moich włosów na głowie po ciąży.
Póki co wytrwale walczę o to, żeby jakoś reanimować moje włosy i pobudzić je do rośnięcia.
Aktualnie od 15 sierpnia to są kosmetyki i wspomagacze jakie używam.







Działanie od środka, czyli Biotebal.
Używałam już kiedyś, byłam zadowolona z efektu więc sięgnęłam po nie ponownie.





Odżywka ekspresowa do włosów BIOVAX
Odżywka jest dedykowana do włosów słabych i wypadających.
W składzie ma Sok z Aloesu, Biotynę oraz Olejek z Jojoba.
Według producenta ma to zapewnić nam 7 korzyści
- wzmocnienie i wygładzenie
- termoochronna pod czas stylizacji
- nawilżenie i miękkość
- ułatwienie rozczesywania
- połysk
- ograniczenie elektryzowania się
- podatność na układanie

Odżywkę wystarczy nałożyć na 60 sekund po każdym myciu.
Przetestuję zobaczę, dam znać.


Szampon Pharmaceris
Szampon ma hamować przedwczesne i okresowe wypadanie włosów zarówno u kobiet jak i mężczyzn. Jest to specjalistyczny szampon , który ma za zadanie stymulować wzrost włosów , pobudzać ich odrastanie i ich zagęszczanie.
Szampon do kupienia w aptece za ok 30 zł. Poleciła mi go znajoma, u niej zadziałał więc i ja spróbuję.
WSKAZANIA : Szampon opracowany jest dla osób z problemem nasilonego okresowego i przedwczesnego wypadania włosów. pomaga zwalczyć łysienie o podłożu genetyczno-hormonalnym oraz spowodowanym czynnikami środowiskowymi. Skutecznie zapobiega wypadaniu włosów wynikających z przyjmowania leków, stresu, przemęczenia, osłabienia organizmu oraz po ciąży.

SPOSÓB UŻYCIA : Szampon stosować każdorazowo w codziennym zabiegu mycia włosów min 3 razy w tygodniu. Nanieść szampon na wilgotne włosy oraz skórę głowy . Delikatnie masować 2-3 minuty a następnie spłukać wodą. Szampon może być stosowany w sposób ciągły.

Użyłam szamponu już pierwszy raz wczoraj. Zobaczymy jakie będą efekty .


Kolejna buteleczka wcierki z bursztynem.
Wydaje mi się , że działa.



Ampułki,m koncentrat przeciw wypadaniu włosów dla kobiet i mężczyzn.
Dla mnie to nowość, zauważyłam w Biedronce , kosztowały w granicach 20 zł . Żałuję, że było tylko jedno opakowanie.
Produkt ten według producenta ma :
- hamować wypadanie włosów
- wyraźnie wzmocnić włosy
- zwiększyć grubość włosów
- zwiększyć objętość włosów

Produkt przeznaczony jest dla włosów zniszczonych, osłabionych potrzebujących wzmocnienia i regeneracji.
SPOSÓB UŻYCIA :  Zawartość ampułki wmasować w suchą lub delikatnie osuszoną skórę glowy. Nie spłukiwać. Stosować codziennie przez okres minimum 4 tygodni.
Optymalny rezultat ma dać 3  miesięczna kuracja . Dla potrzymania efektu producent radzi kurację wzmacniającą wiosną i jesienią.


 Tak wyglądają ampułki, są dość duże aplikacja jest łatwa dzięki "dziubkowi" który znajduje się w zestawie , nakłada się go na ampułkę, aplikuje produkt po czym "dziubek" myjemy i pozostawiamy do kolejnej aplikacji.


Jedwabna kuracja, jest to odżywka regenerująca bez spłukiwania.
Produkt ma za zadanie :
- nadać świetlisty połysk
- sprawić , że włosy będą odżywione i sprężyste
- przywrócić włosom suchym i matowym, miękkość i blask.

Sposób użycia: nałożyć na dłoń dużą kroplę produktu i wetrzeć w mokre lub wilgotne włosy.

Już kiedyś miałam ten jedwab, z tego co pamiętam był całkiem fajny. Ja używałam go zarówno na mokre jak i suche włosy. Lubię go za aplikator, pojemność i cenę.
Za 50 ml zapłaciłam ok 6-8 zł w Biedronce.


Szampon do włosów, zwykły szampon który ma za zadanie myć i nic więcej.
Jest na wykończeniu więc szukam czegoś nowego.



Tak na ten miesiąc wyglądać będzie moja pielęgnacja włosów. O efektach mam nadzieję, ze będę mogła niebawem napisać .

2 komentarze:

  1. O tak, moim włosom również przydałaby się taka reanimacja.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia z włosami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo.
    Na pewno pojawi się tu wpis z efektami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń