sobota, 11 sierpnia 2018

Kolejne łupy dla Malucha

Jakiś czas temu była znów akcja ciuszków dla maluszków w Lidlu.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pojawiła się na tej promocji.
Synek chyba też bardzo chciał , dlatego nie spał już od 5, więc spokojnie już przed 7:00 rano stałam grzecznie w kolejeczce do zamkniętych jeszcze drzwi Lidla wraz z kilkoma innymi matkami wariakami. Dzięki temu dostałam wszystko co chciałam.
A jeszcze jedna rzecz która mi pomogła w tym, to to,że Lidl od kiedy weszły niedziele niehandlowe jest otwarty od 7:00 ,a część osób tego nie zakodowała :)



Jak Mąż zobaczył ilość rzeczy z jaką przyszłam myślałam, że dostanie \zawału, ale jak zobaczył paragon to stwierdził, że wcale źle nie jest.



Bluza, ciężko zrobić jej jakieś ładne zdjęcie.
Jest bardzo fajna, lekka dobra na chłodne wieczory.




Spodnie , dla nas ciut przy długie.



Bodziaki z krótkim rękawem.
Body z Lidla są świetne do zakładania przez głowę, nie wyciągają się  , nie wywlekają a zakłada się je bardzo wygodnie.




Bodziaki długi rękaw



Piżamka



A tutaj kilka rzeczy kupionych na promocji w Pepco jeszcze jak byłam w ciąży.
Kupowałam wtedy różne rozmiary ciuszków bo były super ceny . Ciuszki posegregowałam sobie rozmiarami i teraz co jakiś czas je wyciągam i sprawdzam czy już się nadaje do noszenia.


Kaftaniki, u nas w ogóle się nie sprawdziły. Nie lubiłam ich zakładać zdecydowanie bardziej wolę body lub śpiochy.


Body z długim rękawem sztuka za 5 zł


Kolejne bodziaki za 4 i 7 zł


Tak , tak nie pomyliłam się, nie zrobiłam dwa razy zdjęcia temu samemu zestawowi. Po prostu kupiłam dwa razy to samo , taka zakręcona byłam :)


I jeszcze więcej bodziaków :)


I spodenki :
dresowa 5 zł
pluszowe 8 zł
cienkie 6 zł


I na deser bodziaki :)
krótki rękaw 5zł
długi z misiem 5 zł
długi z chmurką 4 zł



I teraz już całkiem poważnie mam zakaz robienia zakupów.
Mam nadzieję, że wytrzymam i nic więcej nie kupię bez potrzeby nagłej :)
W zanadrzu już czeka kilka postów więc mimo zakazu zakupowego mam jeszcze co tu wrzucać :)


Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Ale super, fanatastyczne wzorki, szczególnie te z królikiem :)
    Szkoda, że u mnie nie ma takich promocji:)

    OdpowiedzUsuń