sobota, 25 sierpnia 2018

Łupy z Biedronki

Czasami zdarza się tak , że pod wybranymi sklepami Biedronka ustawiane są namioty z produktami wyprzedażowymi.
Ostatnio taki namiot był pod "moją" Biedronką. Nie było za dużo dla mnie ciekawych rzeczy a i ceny też, nie były jakieś super.
Wybrałam sobie dwie rzeczy

blender
kiedyś taki miałam, ale całkiem nie dawno coś się w nim zepsuło. Ten kosztował 46 zł.
Zestaw zawiera : rozdrabniacz z pojemnikiem, duży dzbanek, blender z nasadką rozdrabniającą ze stali nierdzewnej oraz końcówkę ubijającą . Blender posiada opcję turbo.






kosz składany sylikonowy

Kosz składany sylikonowy, bardzo lekki , łatwy do złożenia i rozłożenia , w moich ulubionych kolorach.
Kosztował 26 zł więc szału z ceną nie było.





 




I tutaj coś z aktualnej promocji /; pędzle do makijażu. Pojedynczo kosztowały 10 zł, przy zakupie dwóch 8 zł.  Chciałam kupić jeszcze zestaw pędzli do oczu ale niestety nie udało mi się już załapać.
Używałam ich dopiero raz i póki co bardzo mi pasują. 
Udało mi się dostać pędzel do różu i pędzel do pudru. 








Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. Mam podobny blender w domu od lat i zawsze się przydaje. To taka niezastąpiona rzecz :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń