sobota, 11 sierpnia 2018

Zakupy ubraniowe dla dziecka

Mały zbiór mi się już zrobił ciuszków i nie tylko jakie kupowałam w ostatnim czasie dla Krasnoludka.



Na pierwszy rzut promocja z Pepco

Rampers 5 zł

Ręcznik z kapturkiem za 20 zł




Ręcznik z kapturkiem 20 zł



Body z długim rękawem, rewelacyjny materiał 10 zł



Body kupione "na zapas" , ale materiał tak przypadł mi do gustu , że postanowiłam kupić.




Body z krótkim rękawem 6 zł





Skarpetki z Lidla, już dawno temu kupione 3 pak za 10 zł



Prezent z Lidla, dostaliśmy jakiś czas temu, ale kilka osób mnie dopytywało co to, więc postanowiłam napisać tutaj.
Jest to kocyk/ śpiworek do nosidełka, ma w sobie miejsce na pasy , dzięki czemu dziecko jest bardzo szczelnie opatulone cieplutkim kocykiem.
Kocyk jest miękki, ciepły, przyjemny dla dziecka. Nie wiem ile kosztował , tak jak wspominałam jest to prezent, my użyliśmy go dosłownie kilka razy, ale bardzo byłam z niego zadowolona i nie wykluczam, że w tę zimę też będę z niego korzystała.




Bluza z kapturem, kupiona w Kaufland za ok 20 zł złapałam jakąś dodatkową promocję.
Bardzo fajna , przyjemna i taka idealna na teraz, nie za gruba nie za cienka.








Zamówienie SMYK
Skarpetki 5 zł


Body z krótkim rękawem 10 zł






To na razie tyle. Na razie ponieważ kilka rzeczy już jest zamówionych, kilka czeka na zamówienie.
Muszę jeszcze przejrzeć garderobę synka bo zauważyłam , że kilka ciuszków już jest za małych,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz