wtorek, 24 lipca 2018

Drobne zakupy

Mieliśmy z Mężem plan pojechać do galerii handlowej na szoping, chcieliśmy przy tym sprawdzić jak zachowa się na takim wypadzie Krasnoludek ponieważ nie przepada on ani za jazda samochodem ani za spacerami po sklepach.
Sama podróż nie była najgorsza chodzenie po galerii też nie, obeszło się bez większych awanturek , ale ja jakoś nie miałam ochoty na przekopywanie się przez sterty ciuchów porzuconych dosłownie wszędzie !
Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego ludzie a w sumie to kobiety robią taki syf !

Ostatecznie kupiłam prezent Teściowej i kilka rzeczy dla Małego
Okazało się że Maly Człowiek nie lubi Pepco. A to właśnie tam chciałam zrobić największe zakupy. Z powodu niezadowolenia Małego Człowieka zrobiłam szybkie zakupy .

Kupiłam zegar na ścianę za 9,99 zł taki sam ma moją Mama , zapłaciła za niego jakieś 30 zł kilka miesięcy temu .

Body z długim rękawem akurat nie były w promocji ale spodobał mi się napis za 5 zł .

Bodziak z krótkim rękawem za 6 zł
Oba body są już na przyszły rok, nie miałam siły poszukiwać właściwych rozmiarów.

Czapeczka za 6 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz