środa, 4 lipca 2018

Zakupy z apteki dla mamy i dziecka

Pokażę na szybko zakupy z apteki jakie zrobiłam na chwilkę przed porodem.
Pierwszy raz od bardzo dawna skorzystałam z zamówienia przez internet z apteki Gemini.
Od bardzo dawna nie robię zakupów stacjonarnie w aptece bo nie lubię stać w kolejkach i ceny w aptekach internetowych znacznie różnią się od cen w aptekach stacjonarnych.
Ja zawsze robię zamówienie z apteki doz, z opcją odbioru w puncie, jest to opcja darmowa, a ponieważ zawsze w zamówieniu jest realizacja recepty , to inna opcja odbioru nie wchodzi w grę.

W Geminii zamówiłam rzeczy przydatne do porodu jak i po.

Oczywiście nie jestem znawcą , to co piszę tutaj jest wiedza zdobyta na szkole rodzenia, od znajomych itp które ciąże i porody mają za dobą i dawały dobre rady :)

Paczka od Geminii była bardzo dobrze zabezpieczona, nic się nie uszkodziło.


Każda rzecz była owinięta folią bombelkową


Dla Malucha kupiłam płatki kosmetyczne Kindii. Teraz już po używaniu tego typu płatków przez 10 tygodni, podbieram je mojemu synkowi dla siebie. Są bardzo wygodne.


Podkłady poporodowe AKUKU.
Dla mnie wygodniejsze były te z Bella.


Oliwka do ciała od 1 dnia życia Linomag


Kremik dla Maluszka również od Linomag. Kremik z witaminą A+E


Po raz kolejny Linomag i zasypka.


Tutaj poszłam za poradą położnych prowadzących szkołę rodzenia.
Femaltiker wspomaga laktację , pomaga w problemach z laktacją.
Ja z czystym sumieniem polecam. Z racji urodzenia wcześniaka mój organizm nie ogarnął , że już czas na karmienie. Przez trzy dni dwa razy dziennie piłam Femaltiker, minimum 3 litry wody dziennie i laktacja ruszyła.
Kiedy tylko widziałam , że pokarmu jest mniej , wieczorem wypijałam jedną saszetkę i rano laktacja już była na przyzwoitym poziomie.
Femaltiker jest w kilku smakach z tego co się orientuję. Ja miałam karmel i czekoladę. Mi smakowało :)

Dla Mamy must have po porodzie.
Tantum Rosa do podmywania rany po porodzie.
To również polecenie pań położnych. Wspomaga gojenie, łagodzi i przede wszystkim wspomaga gojenie. W cztery rodziłyśmy praktycznie tydzień po tygodniu, każda z nas korzystała i byłyśmy zadowolone.


Kremik dla Maluszka z tlenkiem cynku jest to kremik pod pieluszkę też Linomag.



Kolejna rzecz dla mamy.
Maść do brodawek. Patent ze szkoły rodzenia - na tydzień, dwa przed  porodem już sobie smarować brodawki raz-dwa razy dziennie. Nie wiem czy działa, nie wiem czy pomaga miałam dopiero zacząć tak robić, ale nie zdążyłam. Co do użycia maści pod czas karmienia też nie mogę się wypowiedzieć, bo karmiłam nieco pond miesiąc i to pokarmem ściąganym przez laktator, zdania nie mam na ten temat.


Sól fizjologiczna dla dzieci do nosa czy oczek.


W zamówieniu były jeszcze gaziki sterylne i Octenisept, ale to są rzeczy które na standardzie znajdują się w naszej domowej apteczce.

I tak wyglądało całe zamówienie razem .
Mam nadzieję, że moze komuś się przyda to co tutaj zamieściłam.




Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz