sobota, 31 marca 2018

Remont pokoju dla Maluszka

Już jakiś czas temu remont pokoju dla małego został skończony.
Większość mebli jest, ale brakuje jeszcze łóżeczka więc do końca nie wiem czy koncepcją jaką miałam na układ mebli w pokoju jest słuszna więc póki co czekamy na łóżeczko i będziemy jeździć z meblami .
Nie mam kompletnie żadnych dodatków więc jeszcze trochę zakupów mnie czeka.
Na szczęście wyprawka dla Małego już jest skompletowana, torby do szpitala też mamy gotowe więc teraz już na spokojnie.

Poniżej kilka fotek jeszcze w trakcie znoszenia mebli do pokoju .







Szafa po malowaniu prezentuje się lepiej niż się spodziewaliśmy.



Oczywiście jej nie mogło zabraknąć przy skręcaniu mebli. Zabieranie śrubek to jej ulubione zajęcie , a i w kartonach chować się lubi .







Tutaj mamy już większość mebli.







Na dniach postaram się dodać post z wyprawką dla malucha .


Pozdrawiam 










10 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wyszło, aż miło popatrzeć co z tego wyszło w efekcie końcowym. A o wyprawcę również chętnie poczytam :))
    Radosnych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Również życzę radosnych i spokojnych świąt.
    Mam nadzieję, że niebawem pojawią się kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie warto szukać mieszkań? W MMP (http://www.mmp.net.pl) mają naprawdę dobre ceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny efekt. Bardzo ładny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło trzeba przyznać. Zastanawiam się czy pokoik mojego maluszka wyjdzie tak jak zaplanowałam. Przy okazji zapytam gdzie zamawialiście gniazdka elektryczne i włączniki? Ja trafiłam na https://interblue.pl/gniazda-wlaczniki-i-akcesoria,c,71/ i to co potrzebuję to tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są zwolennicy domów i mieszkań w bloku, sama znam jednych i drugich. A ja marzę, żeby się z bloku właśnie wyprowadzić. Zainteresowały mnie domy drewniane całoroczne pod klucz . Dużo zalet mają tego typu domy, już samo to że czas budowy jest o wiele krótszy. Co sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  7. www.cromadex.pl to firma, która w swojej ofercie posiada bogatą ofertę farb proszkowych! Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych którzy nie mają pieniędzy, strona https://pozyczkalux.pl/ ma ciekawą ofertę kredytową dla nowych klientów. Na remont w sam raz w sumie :)

      Usuń
  8. Piękny pokoik. Jeszcze kilka dodatków dekoracyjnych i będzie idealnie. Sama ostatnio wymieniałam łóżko w pokoju córeczki. Z klasycznego łóżeczka zaczęła już wyrastać. Zależało mi na łóżku w kształcie domku, a że preferuje meble z dobrych jakościowo materiałów, zdecydowałam się na zakup na raty. Najwygodniejszą dla mnie opcją okazały się raty na dowód. Szybko, prosto i bez zbędnych formalności.

    OdpowiedzUsuń