czwartek, 10 stycznia 2019

Śpiworek

Zima.. pierwsza zima z dzieckiem.
Pierwsza zima mojego dziecka.
Pierwsza jego zima.
No tak po chwili przemyśleń czas na panikę.
Czy małemu będzie ciepło, czy jestem dobrze przygotowana, czy wszystko mam kupione, co kupić, co wybrać.
Żeby wybrać to co najlepsze, przekopywałam fora na temat co na to inne mamy, co radzą, lepiej kupić, w co zainwestować, czy śpiworek, czy grubszy kocyk, czy jakiś super extra kombinezonik dla dziecka. No jak się przygotować na zimę z maluchem...
Ile osób tyle opinii, mamy , babcie zupełnie inne zdanie..
Jeżeli chodzi o kremik zdecydowałam się na Nivea na każdą pogodę .
Pisałam o nim po kilka słów tutaj.
Szybko też przyszło mi wybranie mufek do wózka, na prawdę spisały się świetnie.
Ani chwilę nie żałowałam zakupu.
Gorzej było z wyborem koc czy śpiworek.
Raz czy dwa jak było zimniej poszłam z Maluszkiem na spacer w spacerówce z kocykiem... ten spacer zadecydował o tym, że kupuję śpiworek.
Spacer  z kocykiem to był wyczyn, co chwile syn się wykopywał, kocyk gdzieś zjeżdżał... Nie było to wygodne.
Ostatecznie zdecydowałam się na śpiworek.
Przy wyborze zwracałam uwagę na :
- wielkość,
- czy pasuje do danego modelu wózka,
- materiał zewnętrzny musiał być nieprzemakalny.

Nasz śpiworek jest szary, zdjęcie troszkę przekłamuje kolor.



Śpiworek ten ma otwory, które umożliwiają przeciągnięcie pasów bezpieczeństwa .
Otwory są na dwóch wysokościach przez co łatwiej pas dopasować do potrzeb dziecka.



Śpiworek ma gruby, mocny zamek, który ułatwia zapinanie i rozpinanie , jest wszyty bardzo dobrze, nie wcina materiału.
Z tyłu , na wysokości kapturka posiada zakładkę, którą można założyć o oparcie wózka , co ułatwia utrzymanie śpiworka na miejscu, nie zsuwa się.
Materiał wewnętrzny, to bardzo przyjemny w dotyku polarek, na zewnątrz materiał jest nieprzemakalny.


Kapturek jest spory, ma sznureczek którym można go ściągnąć, zeby otulił główkę malucha, 
Futerko jest bardzo mięciutkie, wygląda ładnie, można je odpiąć . 




Śpiworek kupiłam na allegro, kosztował ok 200 zł .
Używam go mniej więcej od miesiąca, może półtora i jestem zadowolona. 
Faktycznie nie przemaka, małemu jest w nim wygodnie, jest cieplutki.




Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz