sobota, 5 stycznia 2019

Książki przeczytane w 2018 roku

Ponieważ od pewnego czasu nie mam za bardzo kiedy opisywać książek które czytam, czasami zdarza się że czytam jedna po drugiej i już później opisanie tych książek nie jest takie łatwe, bo trochę się miesza .
Sama bardzo lubię podglądać u kogoś, co czytał , dzięki temu można odkryć jakiegoś nowego pisarza.
Zdawało mi się, że w 2018 roku przeczytałam kilka książek, ale jak zajrzałam w historię na stronie biblioteki, to się miło zdziwiłam.
Fakt też jest taki, że ja lubię czytać, ale nie lubię kupować, czy dostawać książek.
Wyjątkiem są książki coachingowe, to są książki do których się wraca i za każdym razem wyciąga się z nich coś innego, bynajmniej ja tak mam.

Troszkę jestem zawiedziona tym, że na koncie biblioteki zapisuje się tylko sto ostatnio przeczytanych książek, aktualnie wypożyczam również książeczki dla synka, ponieważ staramy się mu co wieczór przed snem troszkę czytać, a co za tym idzie w historii wypożyczania zapisuje się mniej moich książek.


Oto książki , które przeczytałam w 2018 roku.



  1. Tajemnica sosnowego dworku - Małgorzata Kursa, 
  2. MarzycielLaini Taylor  jest to książka , której nie mogłam doczytać do końca, przeczytałam pierwsze 50-60 stron i nie dałam rady więcej, jest to typowa fantastyka, a ja za takimi książkami za bardzo nie przepadam, 
  3. Teściową oddam od zaraz Małgorzata Kursa, 
  4. Najlepsze jest najbliżej - Małgorzata Kursa, 
  5. Na północ od raju - Thomas Engstrom , książka sensacyjna, dobrze się czytało ,
  6. Jeszcze więcej nieboszczyków, czyli Śledztwo z pazurem - Małgorzata Kursa,
  7. Wzięłam "pigułę"... : posłuchaj mojej historii - Giorgia Benusiglio  ,
  8. Ania - Grzegorz Kubicki, 
  9. Żona na pełen etat - Agata Przybyłek , kilka słów o książce,
  10. Dom pełen słońca - Karolina Wilczyńska, 
  11. Przytulajka - Praca zbiorowa , tutaj napisałam trochę o tej książce, 
  12. Longin : tu byłem - Marcin Prokop , kilka słów o książce
  13. Jego wysokość Longin - Marcin Prokop, 
  14. Właśnie dziś, właśnie teraz - Karolina Wilczyńska , kilka słów o książce
  15. Wędrowne ptaki - Karolina Wilczyńska, 
  16. Obudź się Kopciuszku - Natalia Sońska , tutaj troszkę więcej o książce
  17. Mniej złości, więcej miłości - Natalia Sońska , krótki opis książki
  18. Kropla zazdrości, morze miłości - Natalia Sońska , kilka słów o książce
  19. Garść pierników, szczypta miłości - Natalia Sońska , o książce
  20. Przyjaciółki - Agata Przybyłek, Natalia Sońska , o książce
  21. Zamarznięte serca - Karolina Wilczyńska , kilka słów o książce
  22. Okrutne gwiazdy nocy -  Kjell Eriksson  moja opinia o książce
  23. Noc Kupały - Katarzyna Miszczuk , 
  24. Szeptucha - Katarzyna Miszczuk ,
  25. Człowiek z gór -  Kjell Eriksson  kilka słów o książce
  26. Przeszłość czeka - Kjell Eriksson  tutaj kilka słów o książce
  27. Ręka która zadrży - Kjell Eriksson , moja opinia o książce
  28. Czarne kłamstwa czerwona krewo książce
  29. Zakochaj sie Julio - Natalia Sońska , krótki opis książki ,
  30. Światło w Cichą Noc - Krystyna Mirek , o książce , 
  31. Żerca- Katarzyna Miszczuk 
  32. Przeszłość czeka - Kjell Eriksson o książce
  33. Ja, diablica - Katarzyna Miszczuk, kilka słów o książce , to była bardzo fajna seria , aż jestem w szoku , że nie opisałam każdej części, zdecydowanie polecam i zachęcam do przeczytania.
  34. Ja, potępiona - Katarzyna Miszczuk
  35. Ja, anielica - Katarzyna Miszczuk


Małgorzata Kursa to ostatnio moja faworytka, czytam jej koleją książkę , a kilka innych czeka w kolejce. Zauważyłam ostatnio, że zmienił mi się gust. Czytam więcej "babskich " lekkich książek niż kryminałów. Pewnie jest to spowodowane tym, że w kryminałach przepadałam, świat się nie liczył trzeba było doczytać akapit, stronę, rozdział ...aż nagle okazywało się że jest 4 nad ranem książka przeczytana, a za chwilę trzeba wstawać do pracy. 
Teraz troszeczkę się pozmieniało i raczej wolę czytać coś, co mnie nie wciągnie aż tak ,w  końcu już nie jestem sama dla siebie.
Tym razem postaram się więcej książek opisywać chociaż dwoma zdaniami. 
Mam mały plan, ciekawe czy uda mi się go zrealizować, żeby w 2019 roku przeczytać minimum 40 książek. Trzymajcie za mnie kciuki. 
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz